کد خبر : 1398570 | 07 اسفند 1395 ساعت 12:54 | 18K بازدید | 2 دیدگاه

آماده و سرحال منتظر اعتماد آقای منصوریان هستم

انصاری: التعاون اولین شکار آسیایی استقلال است

مهاجم استقلال ادعا می‌کند که بردهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا از بازی با التعاون عربستان آغاز خواهد شد.

انصاری: التعاون اولین شکار آسیایی استقلال است

جابر انصاری در مورد شرایط اردوی استقلال، شایعاتی که در مورد مصدومیتش به وجود آمده و بازی های باقیمانده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت‌وگویی با ورزش سه انجام داد که در ادامه آن را می‌خوانید.

 


اینکه با وجود رفع مصدومیت بازی نمی‌کنی، کمی عجیب به نظر می‌رسد. در مورد علت این موضوع توضیح می‌دهی؟
بازی نکردن من کاملا به نظر علی آقای منصوریان ربط دارد و من فکر می‌کنم بازیکن نمی‌تواند در مورد آن توضیح بدهد. من قبل از اینکه مصدوم شوم شرایط خوبی داشتم و در بازی‌های استقلال توانستم نقش موثری داشته باشم. حالا هم کاملا منظم تمریناتم را پیگیری می‌کنم و هر زمان که آقای منصوریان صلاح بدانند، آماده‌ام تا در ترکیب استقلال به میدان بروم. 

 


در این مدت شایعاتی به وجود آمده که هنوز مصدومیت تو به طور کامل برطرف نشده است. این موضوع صحت دارد؟
اصلا چنین چیزی نیست. من از بعد از بازی با پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر به طور کامل با تیم تمرین کردم و همانطور که خودتان دیدید در بازی با ذوب‌آهن هم دقایقی برای استقلال به میدان رفتم. این موضوع صحت ندارد و آماده هستم تا برای استقلال به میدان بروم. 

 


از نظر بدنی شرایط بازی کردن 90 دقیقه ای در ترکیب استقلال را داری؟
صددرصد آماده هستم و از نظر بدنی هم هیچ مشکلی ندارم. در مدتی که در کلینیک دکتر نوروزی مشغول فیزیوتراپی بودم از نظر بدنی هم خودم را آماده کردم و مطمئن باشید در صورتی که آقای منصوریان صلاح بدانند می‌توانم در بازی التعاون در ترکیب استقلال به میدان بروم. 

 

 


تو در بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفتی نمایش کاملا موثری داشتی و گل‌های حساسی برای تیمت زدی. فکر می‌کنی روند گلزنی‌هایت از بازی با التعاون شروع می‌شود؟
اول باید ببینم که بازی می‌کنم یا نه و همانطور که قبلا هم گفتم تابع نظر آقای منصوریان هستم. اما به جز این من خودم در بازی‌هایی که به میدان می‌روم همیشه تلاش می‌کنم در موقعیت گلزنی قرار بگیرم و طبیعی است که اگر در برابر التعاون هم بازی کنم سعی می‌کنم با کمک سایر بازیکنان گلزنی کنم و به تیمم کمک کنم. 

 


از نظر تو چرا استقلال در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از الاهلی شکست خورد؟
همیشه بازی اول سخت است به ویژه برای تیم ما که بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار بود در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کردند. طبیعی است برای بازیکنان جوان ما اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا سنگین است و من این را قول می‌دهم که در بازی بعدی نمایش بهتری خواهیم داشت البته این را هم در نظر بگیرید که حق تیم ما در بازی با الاهلی باخت نبود و روی دو گل در دقایق پایانی نیمه اول و دوم بازی را واگذار کردیم. اگر واقع بینانه نگاه کنید ما باید برابر الاهلی به نتیجه تساوی می‌رسیدیم و حتی از نظر من بعداز گل امید ابراهیمی شانس داشتیم یک یا دو گل دیگر به الاهلی بزنیم. من فکر می‌کنم الان وقت حسرت خوردن نیست و باید خودمان را برای بازی دوم آماده کنیم. 

 


فکر می کنی در بازی با التعاون به میدان می‌روی؟
من قبلا هم گفتم که نمی‌توانم در مورد کار کادرفنی اظهارنظر کنم اما آن بخش که مربوط به خودم است، این است که کاملا آماده و سرحال هستم. در این مدت تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ام و مطمئن باشید در صورت صلاحدید کادرفنی آماده هستم تا بهترین بازی‌ام را انجام دهم. 

 


شاید این شانس بزرگی برای شما بوده که توانستید یک هفته در زمین هموار الاهلی تمرین کنید. این موضوع را قبول داری؟
صددرصد همین طور است که شما می‌گویید. بزرگترین مشکل باشگاه‌های ایرانی این است که در فصل سرما زمین تمرین خوب ندارند و این کار را سخت می‌کند. خدا را شکر که ما در این هفته تمرینات بسیار خوبی در زمین چمن کمپ الاهلی انجام داده‌ایم و از هر نظر شرایط ایده‌آلی برای بازی با التعاون داریم. مطمئنا شرایط ما در بازی با التعاون بسیار با بازی با الاهلی فرق خواهد کرد. 

 


و سوال پایانی. فکر می‌کنی استقلال می‌تواند التعاون را شکست دهد؟
اینکه عده‌ای می‌گویند التعاون تیم خوبی نیست اصلا حرف درستی نیست. مطمئنا تیمی که قدرتمند نباشد نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند ولی من به شما قول می‌دهم که التعاون اولین شکار آسیایی است. مطمئنا ما با پیروزی در این بازی دوباره به جدول مسابقات برمی‌گردیم و تلاش می‌کنیم بزرگی استقلال در آسیا را به حریفانمان نشان دهیم.

 

دیدگاه‌ها