کد خبر : 1398658 | 07 اسفند 1395 ساعت 17:56 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهم این است که بازی های رو درو با مدعیان را ببریم؛

غلامی: باید ٦ بازی از ٨ بازی را ببریم

محمد غلامی بازیکن تیم خونه به خونه می گوید که این تیم در صورتی که بتواند 6 دیدار از 8 دیدار باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارد، می تواند به لیگ برتر صعود کند.

غلامی: باید ٦ بازی از ٨ بازی را ببریم

محمد  غلامی مهاجم تیم خونه به خونه در مورد شرایط تیم خونه به خونه پس از تعویض مربی و دو پیروزی متوالی این تیم به "ورزش سه" گفت: فکر می کنم با تغییر مربیگری و تمرینات خوبی که انجام می دهیم نسبت به قبل تمریناتمان خیلی فشرده تر و بهتر شده است؛ به نظرم با این دو برد خیلی امیدوار شدیم که تیم ما لیگ‌برتری شود و شرایطمان نسبت به قبل تغییر کرده و روند بدمان را جبران کرده ایم.


وی در مورد بازی این هفته برابر ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: این هفته بازی سختی مقابل ایرانجوان داریم اگر بتوانیم از 8 بازی باقی مانده 6 بازی‌مان را ببریم می توانیم لیگ‌برتری شویم. اصلا مهم نیست که نیم فصل اول چه تیمی قهرمان شده باشد هیچ وقت این موضوع قهرمان را نشان نمی دهد و مهم 5، 6 بازی آخر است که در نهایت کدام تیم بالا می‌آید.


غلامی در مورد حضور دست نشان و تاثیر او روی عملکرد تیم عنوان کرد: حضور آقای دست نشان در خونه به خونه خیلی تاثیرگذار بوده است. تمریناتی که با آقای دست‌نشان انجام می‌دهم من را یاد زمان حضورم در ملوان زیرنظر آقای ایراندوست می اندازد؛ همه بازیکنان ترجیح می‌دهند تمرینات سخت و شرایط سخت را تجربه کنند اما نتیجه بگیرند.  ما تمام تلاشمان را می کنیم که حداقل یک نماینده از استان مازندران در جمع لیگ‌برتری حضور داشته باشد.


مهاجم تیم خونه به خونه در مورد دیدارهای باقی مانده این تیم خاطرنشان کرد: همه بازی ها سخت است و فرقی نمی کند؛ تمام بازی های ما حکم فینال را دارد و هم تیم های پایین جدول و هم تیم های بالای جدول برای رسیدن به هدف خود تلاش زیادی می کنند و هیچ بازی آسانی نداریم. هر بازی به عنوان یک فینالیست در زمین حاضر می شویم. در این 2 هفته ای که ما بردیم متاسفانه یا مساوی کردند یا بردند اما تیم های جدول همه با هم بازی دارند و شرایط خیلی سخت شده است. چه آن تیمی که صدر جدول است و چه تیمی که دهم است با یک برد می تواند به بالای جدول بیاید. خود ما با دو، سه باخت پایین آمدیم و هر لحظه هر اتفاقی امکان رخ دادن دارد؛ مهم این است که در بازی های رودر رو برنده باشید.


غلامی در پایان با تشکر از مدیرعامل تیم ادامه داد: حاج قاسم حسن‌زاده‌ همه جور پشت تیم بوده و از آنها تشکر می کنم. آقای حاج جواد هم که به عنوان مدیرعامل و برادر مالک هستند خیلی به تیم ما کمک کردند. از مردم بابل و مازندران هم تشکر ویژه ای دارم و امیدوارم بتوانیم بالا بیاییم.

دیدگاه‌ها