کد خبر : 1398660 | 07 اسفند 1395 ساعت 17:21 | 34.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش:

نگرانی در بارسلونا به خاطر خستگی مسی

لیونل مسی پس از تعطیلات سال نوی میلادی، تنها 26 دقیقه فرصت استراحت کرده پیدا کرده است.

نگرانی در بارسلونا به خاطر خستگی مسی

به گزارش "ورزش سه"، 18 دسامبر گذشته بود که لوئیس انریکه به مسی، نیمار و سوارز استراحت داد و MSN پس از سه هفته سپری کردن تعطیلات سال نو، به تمرینات بارسا بازگشتند.

 

 

1182975

 

 

از آن پس مسی در 14 بازی بارسا در سال 2017 به صورت ثابت به میدان رفته و تنها در دقیقه 64 بازی با بیلبائو در لالیگا بود که تعویض شد. همین 26 دقیقه تنها دقایقی بوده اند که مسی فرصت استراحت کرده پیدا کرده و در دو ماه اخیر، به صورت فشرده در خدمت آبی اناری ها بوده است.

در سال جدید او در 7 بازی لالیگا توانسته 7 گل به ثمر برساند و در کوپا دل ری نیز با زدن 4 گل که سه تایشان سرنوشت ساز بودند، زمینه ساز صعود بارسا به فینال شد.

 

مسی در مجموع 26 گل در 32 بازی این فصل بارسا به ثمر رسانده؛ با این حال هواداران بارسلونا تا حدودی نگران این هستند که مسی به سبب فشردگی بازی ها و عدم استراحت کافی، در حساس ترین مقطع فصل دچار مصدومیت شود؛ آن هم در شرایطی که بارسا هنوز وضعیت چندان مناسبی در لالیگا ندارد (پس از رئال در رده دوم جای دارد) و 10 روز دیگر باید در دیداری انتقامی و برای خلق معجزه به مصاف پاری سن ژرمنی برود(با توجه به شکست 4-0 بارسا در بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان).

 

لازم به ذکر است که بارسلونا فردا بازی حساسی در مقابل اتلتیکو در پیش دارد و مسی با زدن 21 گل در 21 بازی به این تیم، امید اول آبی اناری ها در ویسنته کالدرون محسوب می شود.

دیدگاه‌ها