کد خبر : 1398761 | 08 اسفند 1395 ساعت 10:02 | 77.3K بازدید | 17 دیدگاه

به شایعات درباره تراکتورسازی می‌خندم

ادینیو: باید برای نایب قهرمانی تلاش کنیم

مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی تقریبا از قهرمانی تیمش در لیگ برتر ناامید شده و تصورش این است باید برای عنوان دومی بجنگد.

ادینیو: باید برای نایب قهرمانی تلاش کنیم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی اگرچه مقابل سیاه جامگان به برتری رسید اما همچنان با صدرجدول و پرسپولیس 6 امتیاز اختلاف دارد که همین مساله شانس قهرمانی تیم تبریزی را پایین می آورد. با این وجود اعضای تیم تراکتورسازی همچنان از امیدهای خود برای کسب جام در لیگ برتر حرف می زنند. در این میان اما لوسیانو ادینیو، مهاجم برزیلی تراکتورسازی تقریبا از این مساله ناامید شده است.


لوسیانو ادینیو در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره پیروزی تیم تراکتورسازی مقابل سیاه جامگان، شانس قهرمانی تیم خود، شائبه هایی که علیه تراکتورسازی ایجاد شده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


عملکرد خوبی در مشهد داشتیم


بازی خوبی مقابل سیاه جامگان برگزار کردیم و با عملکرد خوبمان حریف را تحت تاثیر بازی خود قرار دادیم. نیمه دوم بهتر بودیم و خوشبختانه فرزاد حاتمی یک گل زیبا زد و بازی را بردیم.


کیفیت چمن ثامن الائمه خیلی خراب بود


کیفیت چمن زمین خیلی خراب بود. واقعا در این شرایط فوتبال بازی کردن کار آسانی نیست. ما در این زمین نمی توانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم و فکر می کنم چنین شرایطی کار را برایمان سخت کرد.


شائبه‎ها علیه تراکتور خنده دار است


ادینیو درباره شائبه هایی که پیرامون بازیکن تیم سیاه جامگان روی صحنه گل دوم ایجاد شده، تاکید کرد: «من به این مسائل فقط می خندم. چون خنده دار است و حرف  دیگری ندارم که بیان کنم.»


گل زدن من مهم نیست


طبیعت فوتبال چنین است که هر بازی نمی شود گل بزنید. من در هر بازی با تمرکز بالا به زمین می‌روم. تلاشم برای موفقیت تیم است و حالا یا گل می زنم و یا گل نمی زنم. مشکلی با این قضیه ندارم. همه ما برای کمک به تراکتورسازی به زمین می رویم و هدفی جز این مساله نداریم. حالا که تقریبا مشخص است من آقای گل نمی شوم، دیگر گل زدن برایم آنقدر مهم نیست. تنها انرژی ام را روی موفقیت تیم می گذارم و اگر هم گل بزنم، خوشحال می شوم.


برای نایب قهرمانی باید تلاش کنیم


ادینیو درباره شانس قهرمانی تراکتورسازی بیان کرد: «قهرمانی برای ما خیلی سخت شده است. فکر می‌کنم باید برای دوم شدن و نایب قهرمانی تلاشمان را به کار بگیریم و امیدوارم به این مهم برسیم.»

دیدگاه‌ها