کد خبر : 1398838 | 08 اسفند 1395 ساعت 14:33 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

الجزیره - اس خوزستان امشب در بن زاید

دو تیم الجزیره و استقلال خوزستان آخرین تمرینات خود برای دیدار با یکدیگر را امشب در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می کنند، این بازی فردا از ساعت 19 به وقت ایران برگزار می شود.

الجزیره - اس خوزستان امشب در بن زاید 

به گزارش"ورزش سه"، تیم استقلال خوزستان به عنوان تیم میهمان امشب آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار می‌کند، الجزیره با قدرت کامل به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و تنها لئاندروی برزیلی غایب آن است.


الجزیره‌ای ها پس از اینکه برابر لخویا سه امتیاز بازی را از دست دادند سخت تلاش کرده‌اند تا در بازی برابر استقلال خوزستان بتوانند جبران کنند، کادرفنی روی مسائل روحی و روانی بازیکنان به شدت کار کرده است. 


خلفان مبارک و پارک یونگ دو بازیکنی که در بازی با لخویا غایب بوده‌اند در تمرینات اخیر تیمشان شرکت داشته‌اند و می‌توانند در صورت صلاحدید سرمربی برابر استقلال خوزستان بازی کنند. هر دو بازیکن به دلیل آسیب دیدگی چند هفته‌ای را از دست داده بودند و احتمال حضورشان در زمین بسیار کم است.


تیم استقلال خوزستان از روز پنج شنبه گذشته در شهر شارجه اردو زده و البته تمریناتش را در زمین باشگاه الاهلی در دبی برگزار می‌کند. داوران اردنی این بازی را قضاوت می‌کنند، ناظر داوری از قطر و ناظر بازی از مالزی خواهد بود.


از ساعت 15 امروز به وقت امارات کنفرانس مطبوعاتی در طبقه ششم باشگاه الجزیره شروع می‌شود و ابتدا سید سیروس پورموسوی و یکی از بازیکنان خود صحبت می‌کنند و سپس نوبت به سرمربی الجزیره هن تن کاته و یکی از بازیکنانش می‌رسد.


استقلال خوزستان اکنون با 3 امتیاز و تفاضل گل کم‌تر در جایگاه دوم گروه قرار دارد و الجزیره با باخت سنگین برابر لخویا قعرنشین گروهش است، تیمی که در لیگ امارات صدرنشین بلامنازع است.

دیدگاه‌ها