کد خبر : 1398869 | 08 اسفند 1395 ساعت 16:02 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش:

5 دیدار تاثیرگذار در سرنوشت قهرمانی لالیگا

شهر مادرید در هفته های آتی میزبان 5 دیدار کاملا سرنوشت ساز در تعیین قهرمان لالیگا خواهد بود.

5 دیدار تاثیرگذار در سرنوشت قهرمانی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حال حاضر با 52 امتیاز و دو بازی کمتر از سویا، در صدر جدول قرار دارد و سویا هم امتیاز با رئال و به دلیل تفاضل گل پایین تر در رده دوم جای دارد. بارسا و اتلتیکو نیز با یک بازی بیشتر از رئال به ترتیب 1 و 7 امتیاز کمتر از این تیم دارند و در رتبه های سوم و چهارم جای گرفته اند.

 

هنوز 15 هفته به پایان لالیگا باقی مانده؛ با این حال فشردگی در صدر جدول و کیفیت بالای 4 تیم بالانشین نشان می دهد که رقابت قهرمانی تا هفته های پایانی ادامه خواهد داشت.

 

 

1183437

 

 

نگاهی به بازی های پیش رو نشان می دهد که تا پایان لالیگا، شهر مادرید پذیرای 5 بازی بسیار مهم خواهد بود. دیدارهایی که در آن، 4 تیم بالای جدول مقابل هم قرار خواهند گرفت.

اولین بازی مهم، امشب در ساعت 18.45 در ویسنته کالدرون برگزار می شود و در آن، اتلتیکو میزبان بارسا خواهد بود. این بازی زودتر از بازی امشب ویارئال و رئال مادرید برگزار خواهد شد و اگر بارسا پیروز شود، موقتا به صدر خواهد رفت.

 

 

1183370

 

 

یک ماه بعد، ورزشگاه ویسنته کالدرون میزبان دیدار حساس دیگری خواهد بود؛ دیداری بین اتلتیکو و سویا که آن هم می تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشد.

 

از هفته 31 لالیگا که 8 یا 9 آوریل برگزار می شود، سانتیاگو برنابئوی مادرید میزبان دیدار حساس رئال و اتلتیکو خواهد بود و تنها دو هفته بعد، رئال از بارسا میزبانی خواهد کرد.

سرانجام آخرین دیدار مهمی که در مادرید برگزار خواهد شد، به بازی ماقبل پایانی لالیگا بین رئال و سویا در برنابئو بر می گردد. در آن روز اگر سرنوشت قهرمان مشخص نشده باشد، باید منتظر یک جدال بسیار حساس و تماشایی بین دو تیم باشیم.

به عبارتی می توان گفت که شهر مادرید و دیدارهایی که در هفته های آتی درش برگزار خواهد شد، در سرنوشت قهرمانی لالیگا نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

دیدگاه‌ها