کد خبر : 1398871 | 08 اسفند 1395 ساعت 15:22 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

واردی: هیچ نقشی در اخراج رانیری نداشتم

پس از برکناری رانیری از هدایت لستر، بی بی سی ادعا کرد که چند ستاره این باشگاه از جمله جیمی واردی، نقش اصلی را در اخراج سرمربی ایتالیایی داشته اند.

واردی: هیچ نقشی در اخراج رانیری نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش کلودیو رانیری در حالی از لسترسیتی برکنار شد که کمتر از یک سال پیش توانسته بود دست به کاری بزرگ بزند و لسترسیتی را قهرمان لیگ برتر انگلیس کند. با این حال کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های امسال که آخرین آن شکست دو بر یک برابر سویا در لیگ قهرمانان اروپا بود، صبر مسئولان این تیم را لبریز کرد تا در نهایت رانیری را از سمت خود برکنار کند.

 

 

1183439

 

 

زمزمه‌هایی مبنی بر دخالت بازیکنان لسترسیتی در برکناری این مربی به گوش رسیده که این بار جیمی واردی بعد از کاسپر اشمایکل این صحبت‌ها را رد کرد و گفت:« تاکید می‌کنم نه من و نه دیگر بازیکنان هیچ نقشی در برکناری رانیری نداشتیم. همه دوست داشتیم او در کنار ما بماند ولی همه از این تصمیم شوکه شدیم.

رانیری زحمت زیادی برای تیم کشید و توانست افتخاری بزرگ با لستر به دست بیاورد که همیشه در تاریخ فوتبال جهان خواهد بود. هیچکس نمی‌تواند کار بزرگی که او در لستر کرد را زیر سوال ببرد. او همیشه احترام من را خواهد داشت چراکه نمی‌توانم میزان تشکر خودم را از او ابراز کنم.

فوتبالم را مدیون رانیری هستم. او نقش مهمی در فوتبال من داشت و برای همیشه او را به عنوان تاثیرگذارترین مربی فوتبالم به یاد خواهم داشت. وقتی هیچ‌کس بازی من را قبول نداشت، او به من اعتماد کرد و من هم تلاش کردم تا مزد اعتماد او را بدهم. صحبت هایی که درباره دخالت بازیکنان در برکناری مربی شنیده می‌شود، به هیچ وجه قابل درک نیست. این صحبت‌ها ناراحت کننده و مشمئز کننده است. هیچ نقشی در این کار نداشتیم چون او از نظر ما بهترین مربی بود.»

دیدگاه‌ها