کد خبر : 1398879 | 08 اسفند 1395 ساعت 16:27 | 11.3K بازدید | 2 دیدگاه

خداداد با ناراحتی از ما جدا نشد

عباسی: میثاقیان قرار است رایگان کار کند

مالک باشگاه سیاه جامگان محرومیت های متوالی را یکی از دلایل جدایی خداداد می داند.

عباسی: میثاقیان قرار است رایگان کار کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان روز گذشته اکبر میثاقیان را به عنوان سومین سرمربی فصل خود برگزید. مالگ باشگاه سیاه جامگان پس از انتخاب سومین سرمربی در طول یک فصل که البته هنوز 8 دیدار از آن باقی مانده در مورد شرایط مالی و سایر موضوعات پیرامون باشگاه گفتگو کرده است.


میثاقیان قرار است رایگان کار کند
 میثاقیان حاضر شد مجانی تا پایان فصل در سیاه جامگان کار کند.اتفاقا عصر روز گذشته جلسه‌ای را با هم برگزار کردیم که در آن نشست به توافق کامل رسیدیم و قرارداد وی هم در هیأت فوتبال ثبت شد. کارهای صدور کارت مربیگری میثاقیان به سرعت در حال انجام شدن است و در صورتی که مشکلی پیش نیاید او می تواند در بازی مقابل استقلال تیم را همراهی کند.


قرار شده 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود
داریم تمام تلاش مان را می کنیم تا فردا حدود 10 درصد از مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کنیم تا با انگیزه بیشتری در تمرینات تیم شرکت کنند. متاسفانه هیچ نهاد و شرکتی حاضر نمی شود از تیم ما حمایت مالی کند و ما مجبوریم مبالغ تمامی اعضای تیم را از جیب مان به حساب آنها واریز کنیم.


تیم ما در زمان خداداد عزیزی خوب بازی می کرد
تیم ما در زمان سرمربیگری عزیزی خوب بازی می‌کرد و اگر بازی با تراکتور را دیده باشید، تیم ما موقعیت‌های بسیار خوبی داشت و فکر می‌کنم اشتباه داوری گریبان تیم ما را گرفت.باید بگویم در زمان هایی که با بدشانسی نتایج را به حریف مان واگذار می کردیم با حضور در رختکن تیم به خداداد دلداری می دادم.


محرومیت ها روی روح و روان خداداد تاثیر گذاشت
خداداد یکی از بزرگان تیم ابومسلم است و هر زمان که دلش بخواهد و در هر پستی که تمایل داشته باشد می تواند فعالیت کند.برایم جای سوال است که چطور مسئولان در یک اتفاق نادر تصمیم گرفتند عزیزی را 7 جلسه از نشست بر روی نیمکت تیم محروم کنند.شاید یکی از عواملی که باعث شد تا خداداد از تیم ما جدا شود محرومیت هایی بود که در روح و روان وی تاثیر منفی گذاشته بود و گرنه اگر این اتفاقات برای خداداد پیش نمی آمد وی به راحتی می توانست تا پایان فصل کماکان سرمربی تیم باقی بماند.


مطمئن هستم میثاقیان تیم را نگه می دارد
 نسبت به فصل گذشته تیم ما عملکرد بهتری را در مسابقات ارائه داده است.تمام انسان ها به امید زنده هستند ما هم ناامید نیستیم.خوشبختانه شخصی عهده دار سرمربیگری تیم ما شده که متخصص نگه داشتن تیم های قعرنشین در لیگ برتر است و مطمئن هستم که او می تواند سیاه جامگان را در لیگ برتر نگه دارد. 


خداداد با ناراحتی جدا نشد
چنین چیزی صحت ندارد؛ خداداد با ناراحتی از تیم جدا نشد و برای موفقیت تیم از جان مایه گذاشت.وی احساس خستگی کرده بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک فرد تازه نفس را جایگزین او کنیم تا بتواند انگیزه از دست رفته بازیکنان را به آنها بازگرداند،خیلی دوست داشتیم از تجربیات خداداد در پست های دیگر باشگاه استفاده کنیم که او پاسخ داد در این برهه زمانی نمی تواند به ما کمکی کند.


انگیزه مضاعفی مقابل استقلال داریم
بازی بسیار دشوار است.اما ما استقلال را می بریم چون از این تیم شناخت کافی داریم.ازطرفی انگیزه مضاعفی در بازیکنان تیم وجود دارد تا بتوانند با پیروزی در این دیدار آن را تقدیم میثاقیان کنند.

دیدگاه‌ها