کد خبر : 1398881 | 08 اسفند 1395 ساعت 16:31 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

مربی لالیگایی مقابل برانکو

خاویر آگیره سرمربی با سابقه تیم الوحده به دنبال موفقیت در دیدار با تیم پرسپولیس ایران است، شاید باخت در این بازی او را کمی از جایگاهش دور کند.

مربی لالیگایی مقابل برانکو 

به گزارش"ورزش سه"، تیم پرسپولیس روز سه شنبه باید در ورزشگاه تیم الوحده امارات به مصاف این تیم برود. الوحده که در بازی اول برابر الریان شکست خورد می خواهد در بازی خانگی آن باخت را جبران کند.


خاویر آگیره سرمربی تیم الوحده به دنبال موفقیت در این بازی است، آگیره که خود در زمان فوتبالش هافبک بوده در تیم هایی چون آتلانته، اوساسونا و لوس آنجلس آرتک بازی کرده اما دوران سرمربی گری اش بسیار درخشان تر بوده است.


این سرمربی مکزیکی در تیم های ملی چون مکزیک، ژاپن مربی گری کرده او همچنین تیم های بزرگی چون اتلتیکومادرید؛ اسپانیول، زاراگوزا، اوساسونا و از سال 2015 در تیم الوحده امارات مشغول است.


او که در بازی پلی آف موفق شد برابر الوحده اردن با نتیجه 3-0 پیروز شود، در بازی اول برابر الریان شکست خورده و حال باید تیمش را برابر سرمربی سابق تیم ملی ایران بچیند.


او تا کنون 54 بار تیم الوحده را هدایت کرده است که حاصلش 23 برد، 17 مساوی و 14 باخت است، او در سال 2015-2016 جام حذفی امارات را بالای سر برد، همچنین در سال 2009 با مکزیک قهرمان جام طلایی کونکاکاف شد.

دیدگاه‌ها