کد خبر : 1398936 | 08 اسفند 1395 ساعت 18:23 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساسولو 0-1 میلان

پیروزی دشوار میلان در زمین ساسولو

دیدار تیم های ساسولو و میلان لحظاتی پیش با نتیجه 0-1 به سود میلان خاتمه یافت تا روسونری ها به یک برد روحیه بخش دیگر دست یابند.

پیروزی دشوار میلان در زمین ساسولو

به گزارش "ورزش سه"، میلان که از پیروزی بر فیورنتینا روحیه خوبی کسب کرده بود، مقابل ساسولو قرار گرفت که در رده 12 جدول قرار داشت. میلان با پیروزی در این بازی می توانست از رده هفتم جدا شده و موقتا فاصله اش با اینتر رده چهارمی را به 1 امتیاز کاهش دهد.

 

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و ساسولو کمی طول کشید تا در جریان بازی قرار بگیرد.

پس از چند حمله از سوی دو تیم، ساسولو دقیقه 12 صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای کوچکا روی دونکان را داور بازی پنالتی تشخیص داد اما براردی با بی دقتی پنالتی را به بیرون زد. حریفان میلان تاکنون 10 بار به دوناروما، گلر جوان روسونری ها پنالتی زده اند که تنها 5 تای آنها گل شده است. سه ضربه به بیرون زده شده و دو تا را هم دوناروما مهار کرده است.

 

 

1183503

 

 

بلافاصله میلان توسط دلوفئو می توانست پیش بیفتد اما شوت محکم این بازیکن از روی خط محوطه جریمه را گلر ساسولو روانه کرنر کرد.

دقیقه 22 بازی بود که آکوئیلانی با خطا، برتولاچی را متوقف کرد تا این بار میلان صاحب پنالتی شود.

باکا این ضربه را با وجود اینکه سر خورده بود، درون دروازه جای داد تا میلان 1-0 پیش بیفتد. در سری آ، باکا در دو سال اخیر هر 6 پنالتی خود را برای میلان گل کرده است.

حملات دو تیم در ادامه نیمه اول نتیجه ای نداد و میلانی ها با برتری یک گله به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را میلان محتاطانه شروع کرد و با افزودن به لایه های دفاعی خود بیشتر سعی در کنترل بازی داشت. امری که کاملا نیز در آن موفق بودند؛ به طوریکه اولین بخت مسلم گلزنی ساسولو دقیقه 73 رقم خورد. دوناروما به خوبی توانست ضربه براردی را مهار کند و مانع مساوی شدن بازی شود.

 

میلان دقایق 81 و 82 دوبار تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت. ابتدا ضربه پای چپ سوسو را گلر ساسولو به کرنر فرستاد و بلافاصله ضربه سر زاپاتا نیز با دخالت کنسیلی وارد دروازه نشد.

 

ساسولو دقیقه 92 توسط براردی یک بار هم تیر دروازه میلان را به لرزه درآورد اما در نهایت نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند و در خانه خود مغلوب میلان شد.

دیدگاه‌ها