کد خبر : 1398948 | 08 اسفند 1395 ساعت 19:02 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

با ایثار به تیم آمدم؛

میثاقیان: سیاه جامگان همان ابومسلم است

اکبر میثاقیان سرمربی تیم سیاه جامگان می گوید که از سختی کار در سیاه جامگان آگاه است، با این حال امیدوار است تا با کمک همه اعضای مجموعه این تیم ماندگار شود.

میثاقیان: سیاه جامگان همان ابومسلم است

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان سرمربی جدید تیم سیاه جامگان در سخت ترین برهه هدایت این تیم رده پانزدهمی را به عهده گرفت و کار سختی برای حفظ این تیم در مسابقات پیش رو دارد. 


میثاقیان در مورد قبول سرمربیگری تیم سیاه جامگان در این شرایط دشوار به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من نمی خواستم در این شرایط به تیم بیایم ولی آقای عباسی از دوستان قدیمی من هستند و از من خواستند که به تیم کمک کنم و من هم قبول کردم؛ البته می دانم که کار خیلی سختی در پیش داریم.


وی با تشکر از زحمات خداداد عزیزی ادامه داد: آقای عزیزی در مدتی که در تیم بودند زحمات زیادی کشیدند و با فدارکاری کار کردند.  

 
میثاقیان در مورد مشکلات مالی تیم و اینکه آیا با وجود این مشکلات می توان نتیجه گرفت اظهار داشت: البته قول داده اند که روز سه شنبه 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شود. در غیر این صورت که نمی توان کار کرد. نزدیک شب عید است و بازیکنان به تمرکز و اعتماد به نفس نیاز دارند. من به تنهایی نمی توانم معجزه کنم، چون زمان نداریم و بلافاصله باید به مسابقات وارد شویم و همه باید کمک کنند تا این تیم در لیگ بماند. کار سختی است؛ البته من این کار را در بوشهر، شموشک و راه اهن انجام داده ام ولی الان شرایط فوتبال نسبت به قبل تغییر کرده است. البته تیم خوبی داریم و بازیکنان به خصوص در مقابل تراکتورسازی نمایش خوبی داشتند وحقشان باخت نبود که متاسفانه شکست خوردند.


میثاقیان در مورد اینکه آیا این موضوع که بدون گرفتن پول به تیم وارد شده است، صحت دارد، بیان کرد: بله چون شرایط مالی در تیم مساعد نبود و این تیم برای من شبیه همان ابومسلم 20 سال پیش است. من قبلا هم با آقای عباسی در تیم ابومسلم بوده ام. به هر حال من ریسک کردم و با ایثار به تیم آمدم و با توکل به خدا امیدواریم این تیم را در لیگ حفظ کنیم.


سرمربی تیم سیاه جامگان در مورد شانس این تیم برای بقا گفت: در ناامیدی بسی امید است. همه آدم ها با امید زنده هستند و ما از حالا سه ماه باید بجنگیم تا بمانیم.


وی در مورد بازی های آینده این تیم و همچنین اولین دیدار برابر استقلال در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: تمام بازی هایی که داریم سخت است. استقلال هم تیم بزرگی است ولی بچه های ما انگیزه زیادی دارند.


سرمربی جدید سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که اگر این پیشنهاد از تیم های دیگر و در شهری به غیر از مشهد مطرح می شد، باز هم آن را قبول می کرد، عنوان کرد: اتفاقا خیلی تیم ها به من پیشنهاد دادند ولی قبول نکردم. این پیشنهاد هم به دلیل این پذیرفتم که هم در مشهد است و هم خانه و خانواده ام اینجا است.


وی در پایان گفت: تیم خیلی خوبی داریم و مشکل تیم فقط گل زدن است. مشکلات زیادی داریم ولی برگ برنده ما اتحاد و غیرت بچه های تیم است که در شرایط سخت کنار تیم بوده اند. می دانیم کار سختی داریم و نگه داشتن تیم کار بزرگی است.

دیدگاه‌ها