کد خبر : 1399157 | 09 اسفند 1395 ساعت 15:56 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

ارزان سازی ویسی رد شد !

هشدار مدیرعامل سپاهان به عبدالله

پس از جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه سپاهان، شاهد موضع گیری جدید از سوی مدیران سپاهان بودیم.

هشدار مدیرعامل سپاهان به عبدالله 

به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی سپاهان با حسین فرکی آنها از ایگور استیماچ و عبدالله ویسی برای بازگرداندن این تیم به روزهای خوب گذشته استفاده کرده اند، اما هنوز به مانند سال گذشته نتوانسته اند خود را به جمع مدعیان اضافه کنند.


در حال حاضر 4 نماینده ایران (پرسپولیس، استقلال، استقلال خوزستان و ذوب آهن) درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند و تیم سپاهان که بیشترین تعداد حضور در این تورنمنت را به نام خود رقم زده در شرایطی در این مسابقات حضور ندارد که حضور آنها در مسابقات سال بعد نیز به اما و اگرهای زیادی وابسته شده است.


در طول لیگ شانزدهم نتایج تیم سپاهان همیشه با فراز و فرود بسیاری همراه بوده است؛ با این حال مسئولان باشگاه سپاهان همیشه حمایت خود را از سرمربی خود عبدالله ویسی به صراحت اعلام کرده بودند. حتی پس از دیدار برابر ماشین سازی که طلایی پوشان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شدند و سرمربی تیم به دلیل شعارهای هواداران روی سکوها به دلیل هدایت شده بودن این تحرکات، تهدید به استعفا کرده بود، موضع مدیران باشگاه سپاهان و در راس آنها شرکت فولاد مبارکه سپاهان حمایت از ویسی بوده است. اما پس از شکست تیم سپاهان در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس شرایط در اصفهان تغییر کرده است و خروجی آخرین جلسه هیئت مدیره سپاهان هیچ شباهتی به مواضع قبلی مدیران این باشگاه ندارد.


محسن طاهری پس از جلسه هیئت مدیره برای اولین بار به صورت صریح از ایجاد تغییرات در صورت عدم نتیجه گیری در دربی اصفهان سخن گفته است. طاهری که پیشتر به صورت کاملا محافظه کارانه در خصوص تغییرات در باشگاه و برکناری ویسی صحبت می کرد، در آخرین مصاحبه خود بدون هیچ قیدی در خصوص عدم رضایت هواداران و هیئت مدیره اینچنین می گوید:« در مورد تیم فوتبال بزرگسالان با توجه به  هزینه های انجام شده انتظار هیئت مدیره باشگاه ، کارخانه فولاد مبارکه و جامعه هواداران این بود که سپاهان بتواند با تغییراتی که حاصل شده ، در جایگاه بهتری قرار بگیرد و شخصیت مدعی بودن خود را حفظ کند که متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است.»


مدیر عامل باشگاه سپاهان ادامه می دهد:« به هر حال ما و هیئت مدیره  در حال رصد کامل رخدادها و وضعیت تیم فوتبال هستیم و در گام اول امیدواریم که در بازی بعدی مان که شهرآورد اصفهان است، نتایج قبلی جبران شود و مجددا بتوانیم نوار موفقیت هایمان را آغاز کنیم، اما هر لحظه که احساس نمائیم برای بهتر شدن وضعیت نیاز به تغییر باشد،  آمادگی برای این تغییرات از کوچکترین تا ارشد ترین عضو تیم را داریم. هیئت مدیره باشگاه نگاه ویژه ای به دربی اصفهان دارد و نتیجه این دیدار در هدف گذاری هایمان تاثیر به سزایی دارد.»


نکته مهم اشاره طاهری به موضوع هزینه است که برخلاف گفته های همیشگی ویسی مبنی بر ارزان بستن تیم امسال است .

دیدگاه‌ها