کد خبر : 1399193 | 09 اسفند 1395 ساعت 17:06 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

به چیزی جز 3 امتیاز بازی با سایپا قانع نمی‌شویم

کرار: انتظار بیشتری از هواداران تراکتور داریم

هافبک عراقی تیم تراکتورسازی از هواداران تیمش خواست روز جمعه مقابل سایپا به ورزشگاه یادگار بروند.

کرار: انتظار بیشتری از هواداران تراکتور داریم

 به گزارش "ورزش سه"، جاسم کرار در گفت‌وگو با سایت باشگاه تراکتور درباره دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: ما در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم و باوجوداینکه خیلی از توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد ولی درنهایت توانستیم به گل پیروزی‌بخش این دیدار دست‌یابیم.


وی افزود: کسب پیروزی در این دیدار توانست همچنان ما را در کورس تیم‌های صدرنشین نگه دارد و حالا باید برای ادامه مسابقات با تمام قوا بجنگیم تا بتوانیم به خواسته‌هایمان برسیم.


بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تیم ما مدعی کسب قهرمانی در 2 جام لیگ برتر و حذفی است و هواداران تراکتور اگر قهرمانی در این رقابت‌ها را می‌خواهند باید به حمایت از تیمشان بپردازند. من از هواداران انتظار بیشتری دارم و دوست دارم مثل سال‌های قبل ورزشگاه یادگار امام را مملو از هوادار ببینم و روز جمعه منتظر حضور پرشورها هستیم.


کرار درباره دیدار مقابل سایپا تصریح کرد: سایپا تیم خوبی است و نفرات خوبی در اختیار دارد که به‌طور حتم بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت ولی بااین‌وجود ما هم تراکتور هستیم و در تمامی دیدارها به چیزی کمتر از 3 امتیاز قانع نمی‌شویم و این بار می‌خواهیم با حضور پرشور هواداران جشن پیروزی را در ورزشگاه بگیریم.

دیدگاه‌ها