کد خبر : 1399207 | 09 اسفند 1395 ساعت 17:54 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی: صعودکننده هفته آخر مشخص می شود

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال بادران می‌گوید برتر از حریف بودند و یک لحظه غفلت باعث شد نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کنند.

ربیعی: صعودکننده هفته آخر مشخص می شود

به گزارش "ورزش سه"، ربیعی در خصوص نتیجه حاصل شده مقابل گل‌گهر گفت: یک لحظه عدم تمرکز بچه ها باعث شد تا در 2 دقیقه پایانی بازی به حریف فرصت گلزنی بدهیم. ما 7 بازیکن در محوطه جریمه آنها داشتیم و 88 دقیقه موقعیتی به آنها ندادیم اما خب بچه‌ها یمن هم بیش از 4، 5 موقعیت را می توانستند گل کنند؛ قانون فوتبال این است نزنی می‌خورید.


وی در ادامه گفت: به همه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم آنها بازی حساب‌شده و منطقی‌ای انجام دادند، علاوه بر آن نبود چند بازیکن اصلی‌ در نتیجه‌گیری ما تاثیرگذار شد و براثر یک غفلت و عدم تمرکز گل خوردیم. وقتی شما 88 دقیقه بازی را تحت کنترل خود دارید خب این موضوع نگران‌کننده می‌شود و در نهایت کار از دست‌تان خارج می‌شود.


او درباره عملکرد بادران از زمان حضورش در این تیم‌ گفت: بادران رو به جلو کار می‌کند و از زمان حضورم در اینجا شرایط مطلوبی را رقم زده‌ایم. ما در 9 بازی انجام شده تنها یک شکست داشتیم و توانستیم 16 امتیاز کسب کنیم و خودمان را در رتبه هفتم قرار دهیم. اگر این بازی پیروز میدان می‌شدیم فاصله‌مان با صدرجدول کمتر می‌شد. اگرچه اکنون با تیم دوم، سیرجان تنها 4 امتیاز فاصله داریم از این به بعد سعی می‌کنیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.


ربیعی در پایان افزود: امسال لیگ سنگین است و بازی آسان وجود ندارد، نباید فرصت‌سوزی کنیم و باید چنین بازی‌هایی را که حکم 6 امتیازی برایمان دارند و بازی مستقیم با حریفان است را پیروز باشیم تا بتوانیم به رقابت‌های لیگ‌برتر صعود کنیم هرچند معتقدم تکلیف صعودکننده‌ها در هفته آخر مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها