کد خبر : 1399367 | 10 اسفند 1395 ساعت 09:14 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

پادوو آسمانخرانش آبی در آسمان التعاون

مدافع برزیلی نه تنها شب خوبی را در ساختار تدافعی استقلال به ثبت رساند بلکه با زدن گل سوم تیمش شب مسقط را رویایی تمام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش نه چندان خوب برابر الاهلی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا این بار شاهد یکی دیگر از بازی های خوب لئوناردو پادووانی، مدافع استقلال در مسقط بودیم؛ جایی که آسمانخراش آبی ها نه تنها توانست رهبر خوبی برای ساختار تدافعی تیمش باشد بلکه با زدن گل سوم تیمش بار دیگر بردهای سه گله استقلال را استارت زد تا هنر این تیم به آسیا نیز کشیده شود.

 

1183982

 

پادو در روزی که هیچ اشتباهی مرتکب نشد در دقایق پایانی بازی با استفاده از قد و قامت بلند خود ارسال دقیق امید ابراهیمی را بدون این که بخواهد به خودش زحمت چندانی بدهد با یک پرش ساده و جایگیری مناسب زودتر از دروازه بان متزلزل التعاون وارد دروازه سعودی ها کرد تا اولین برد سه گله استقلال در آسیا به ثبت برسد. این اولین گل آسیایی مدافع برزیلی بود، گلی که می تواند شروعی رویایی برای او و هم تیمی هایش در چالش آسیایی باشد.


بی جهت نبود سرمربی رومانیایی التعاون در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی هشدارهای لازم در خصوص نیروی هوایی استقلال را داده بود اما شاگردان گالسا بی توجه به این هشدارها زمینه را برای درخشش آسمانخراش آبی ها فراهم کردند تا او گلی دیدنی در مصاف با التعاون به ثمر رسانده و کمر سعودی ها را بشکند.

دیدگاه‌ها