کد خبر : 1399373 | 10 اسفند 1395 ساعت 09:31 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوش شانس مثل جوانان پرسپولیس؛

امیدواری طاهرخانی و کرملاچعب به بازی در آسیا

خروج رامین رضاییان و علی علیپور از لیست پرسپولیس برای دیدار با الوحده، جوانانی نظیر کرملاچعب و طاهرخانی را امیدوار به بازی در لیگ قهرمانان آسیا کرده است.​​​​​​​

امیدواری طاهرخانی و کرملاچعب به بازی در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، ناکارآمدی رضاییان در پست وینگر راست در دیدار مقابل الهلال و عملکرد نسبتا ضعیف صادق محرمی در آن بازی، این شائبه را به وجود آورده بود که برانکو در بازی مقابل الوحده از رضاییان در پست تخصصی استفاده خواهد کرد و باتوجه به بهبودی حسین ماهینی، از او در دفاع چپ استفاده کرده و فرشاد احمدزاده را نیز در پست وینگر به کار گیرد. اما درگیری روز گذشته علیپور و رضاییان و خروج آن دو از لیست سبب شد تا شانس بار دیگر به صادق محرمی روی آورد. حالا او به احتمال فراوان چهره فیکس سرخ ها در دیدار پیش رو خواهد بود و ماهینی نیز در دفاع چپ به کار گرفته خواهد شد.

 

اما داستان زمانی هیجان انگیز می شود که بدانیم برانکو روی نیمکت تنها سامان نریمان جهان را به عنوان چهره شناخته شده دارد و به جز او رضا کرملاچعب، احسان علوان زاده و حمید طاهرخانی گزینه های تعویض پرسپولیسی ها خواهند بود. احتمال دارد برانکو یکی از این چهار بازیکن را در ترکیب اصلی به کار گیرد و از بین مهره های هجومی یکی را روی نیمکت بنشاند تا در نیمه دوم دستش بازتر باشد.

 

اما در هر صورت طاهرخانی و کرملاچعب شانس بزرگی به دست آورده اند و باید امیدوار باشند تا در دیدار مقابل الوحده به میدان روند. کرملاچعب تاکنون برای سرخ ها به میدان نرفته، علوان زاده بسیار کم به کار گرفته شده اما طاهرخانی کم و بیش در ترکیب تیم پرسپولیس بازی کرده است. اولین بازی او نیز به دیدار خداحافظی احمدنوراللهی باز می گردد و باید دید تجربه بعدی وی فردا خواهد بود یا روزی دیگر!

 

محمد همتی

دیدگاه‌ها