کد خبر : 1399771 | 11 اسفند 1395 ساعت 16:26 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی نوجوانان دختر ایران به چین رسید

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران بعد از سفری یک روزه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به چین رسید.

تیم ملی نوجوانان دختر ایران به چین رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی نوجوانان دختر ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی چین شدند، امروز (چهارشنبه)ساعت 15 به وقت تهران به شهر چانگ کینگ محل برگزاری رقابت ها رسیدند.

 

ملی‌پوشان دختر ایران ساعت 11 و 30 دقیقه روز سه شنبه راهی دوحه شد و در حالی که قرار بود ساعت 2 و 50 دقیقه بامداد به وقت محلی به چین پرواز کنند با تاخیر سه ساعته مواجه شدند.

 

مسابقات والیبال نوجوانان دختر آسیا از 15 اسفند به میزبانی چین آغاز می شود که 12 تیم در این رقابت ها حضور دارند. تیم ملی ایران نیز در مرحله مقدماتی با چین و هنگ کنگ همگروه است که در نخستین مسابقه باید 15 اسفند مقابل میزبان قرار بگیرد.

 

گروه‌بندی تیم‌ها به شرح زیر است:

 

گروه اول: چین، هنگ کنگ و ایران

گروه دوم: ژاپن، نیوزیلند و ساموآ

گروه سوم : تایلند، قزاقستان و استرالیا

گروه چهارم: کره جنوبی، چین تایپه و ازبکستان

 

ملی پوشان ایران برای آمادگی بیشتر چند روز زودتر وارد محل بازی‌ها شد.

 

زهرا زهدی، زهرا فیض‌الله پور، بیتا اعلائی، مهرنوش سالاری، زهرا صالحی، زهرا کریمی، الهه حلاج، منا آشفته، بهار بهرامی‌نیا، مریم حبیبی، بهار سلیمی‌زاده و آیتک سلامت 12 بازیکن اعزامی هستند.

 

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، مهسا آراسته و نازنین فتح‌الله پور به عنوان مربی، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، مریم فراتی (آنالیزور)، سحر محمدیاری (ماساژور)، نازلی علیایی (سرپرست) تیم ملی را همراهی می‌کنند.

 

دیدگاه‌ها