کد خبر : 1399876 | 12 اسفند 1395 ساعت 01:09 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود سیتی با پیروزی پرگل برابر هادرسفیلد

منچسترسیتی موفق شد با نتیجه 1-5 از سد هادرسفیلد گذشته و به مرحله یک چهارم جام حذفی صعود کند.

صعود سیتی با پیروزی پرگل برابر هادرسفیلد

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در بازی اول قادر به شکست هادرسفیلد نبود، برای صعود به جمع 8 تیم جام حذفی باید در بازی تکراری هادرسفیلد را شکست می داد. در اوایل بازی سیتی می توانست روی همکاری مهاجمان خود و توسط آگوئرو به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

 

اما در دقیقه 7 و در کمال ناباوری، هادرسفیلد به گل رسید. روی پاس بیلینگ و نفوذ هری بان به محوطه، وی موفق شد توپ را با ضربه ای دقیق از بین پاهای کلودیو براوو به تور سیتی بنشاند.

 

 

1184438

 

 

بعد از دریافت گل، شاگردان گواردیولا سراپا حمله شدند و موقعیت هایی را توسط سانه و آگوئرو ایجاد کردند که به گل ختم نشد.

 

اما تلاش های سیتی در دقیقه 30 نتیجه داد و گل تساوی به ثمر رسید. با حرکت دیدنی استرلینگ از جناح راست و پاس دیدنی او در برابر دروازه، سانه دروازه خالی را گشود و بازی مساوی شد.

 

 

1184442

 

 

5 دقیقه بعد، اوتامندی در محوطه جریمه هادرسفیلد متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. سرخیو آگوئرو، ستاره سیتی موفق شد با ضربه ای محکم گل دوم منچسترسیتی را به ثمر برساند.

 

 

1184443

 

 

در دقیقه 38، سیتی موفق شد گل سوم را نیز به ثمر برساند. این بار نفوذ آگوئرو از سمت راست با پاس دیدنی او در دهانه دروازه به زابالتا همراه بود تا او نیز سهمی در گلزنی های متوالی سیتی ایفا کند.

 

 

1184444

 

 

در ثانیه های پایانی نیمه اول پاین در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما براوو مانع گلزنی مهمان شد تا 45 دقیقه اول با نتیحه 1-3 به سود سیتی به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، هادرسفیلد تلاش زیادی برای جبران نتیجه کرد اما لولی در دقیقه 55 در برابر دروازه موقعیت بسیار خوبی را از دست داد. در ادامه،تیم تلاش زیادی برای گلزنی انجام دادند که به نتیجه نرسید امتا سیتی در دقیقه 82 باز هم به گل رسید.

 

ارسال زمینی استرلینگ از جناح راست با ضربه تمام کننده آگوئرو در شش قدم همراه بود که سیتی به گل چهارم برسد.

 

1184440

 

در دقیقه 91، ایهیناچیو موفق شد روی پاس ناواس گل پنجم را نیز به ثمر برساند. در لحظات پایانی باقی مانده، سیتی تلاش زیادی برای زدن گلهای بعدی انجام داد اما به نتیجه نرسید تا در نهایت با پیروزی پرگل به مرحله بعد صعود کند. 

دیدگاه‌ها