کد خبر : 1400597 | 15 اسفند 1395 ساعت 00:10 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین میلان در خانه برابر کیه وو

میلان موفق شد با نتیجه 1-3 در سن سیرو کیه وو را مغلوب کند.

پیروزی شیرین میلان در خانه برابر کیه وو

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که میلان برای افزایش احتمال کسب سهمیه، باید در خانه از سد کیه وو می گذشت.

 

در دقایق ابتدایی، اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد. اولین موقعیت روی دروازه میلان در دقیقه 15 ایجاد شد اما ضربه گابی راهی به دروازه نیافت. دقایقی بعد، ضربه دی گوژمان با فاصله زیادی از روی دروازه به بیرون رفت.

 

اما بعد از گذشت 20 دقیقه، میلان کم کم به جریان بازی مسلط شد و موفق شد در دقیقه 24 دروازه حریف را باز کند. باکا در محوطه جریمه پا به توپ شد و بعد از حرکت به عرض با ضربه ای زمینی که در بین راه به مدافعان برخورد کرد گل اول را برای میلان به ثمر رساند.

 

 

1185108

 

 

بعد از گل، کیه وو دامنه حملات خود را افزایش داد و در چند نوبت می توانست دروازه دوناروما را باز کند که این اتفاق رخ نداد.

 

اما در دقیقه 42 و در موقعیتی آفساید، داور پنالتی مشکوکی روی دی گوژمان اعلام کرد و خود او موفق شد با زدن ضربه خلاف جهت، بازی را به تساوی بکشاند.

 

در ثانیه های پایانی نیمه اول، این بار داور برای میلان پنالتی گرفت اما باکا با زدن ضربه ای عجیب، این موقعیت بسیار خوب را از دست داد.

 

با شروع نیمه دوم، کیه وو حملات خود را آغاز کرد و می توانست در دقیقه 49 روی همکاری بیرسا و گاکه به گل برسد که ضربه مهاجم فرانسوی راهی به دروازه نیافت. دقایقی بعد، این بار باکا دروازه کیه وو را تهدید کرد اما ضربه او نیز ره به جایی نیافت. در ادامه، میلان بر جریان بازی مسلط شد و موقعیت هایی نیز روی دروازه حریف ایجاد کرد اما به نتیجه نرسید.

 

در نهایت میلان در دقیقه 70 دوباره به گل رسید. روی ارسال یک ضربه کرنر، رومانیولی با ضربه سر در دهانه دروازه باکا را صاحب موقعیت کرد و او نیز موفق شد گل دوم روسونری ها را به ثمر برساند.

 

دقایقی بعد، یک بار دیگر باکا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 76، ضربه ایسکو  با عکس العمل دیدنی دوناروما همراه بود.

 

در دقیقه 80 و این بار با متوقف شدن لاپادولا، میلان یک بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شد و خودش موفق شد گل سوم روسونری ها را به ثمر برساند. در ادامه دو تیم موقعیت خوبی را از دست دادند تا در نهایت میلان با نتیجه 1-3 کیه وو را مغلوب کند.   

دیدگاه‌ها