کد خبر : 1400816 | 15 اسفند 1395 ساعت 18:25 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

اودینزه 1-1 یووه

توقف یوونتوس در زمین اودینزه

یوونتوس بهترین فرصت برای افزایش فاصله با آ.اس رم به 10 امتیاز را از دست داد و در زمین اودینزه با تساوی 1-1 متوقف شد.

توقف یوونتوس در زمین اودینزه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس به عنوان صدرنشین مطلق سری آ به زمین اودینزه رده چهاردهمی آمده بود.

یووه پس از پیروزی بر امپولی و ناپولی از روحیه بالایی برخوردار بود ولی اودینزه به سبب شکست 1-0 هفته گذشته در زمین لاتزیو، روحیه چندان مناسبی نداشت و از طرفی جدال با تیم قدرتمندی مثل یوونتوس نیز همواره دشواری های خاص خود را به همراه دارد.

 

نیمه اول، شاهد یک بازی سرد و کم حادثه بودیم و بیشتر توپ در میانه های زمین در جریان بود. اودینزه بازی را بهتر آغاز کرد اما یووه رفته رفته بر جریان بازی مسلط شد. اودینزه در جدی ترین حرکت خود در نیمه اول به گل دست یافت.

حرکت انفرادی زاپاتا از سمت چپ در دقیقه 37 در نهایت به گل برای میزبان تبدیل شد. زاپاتا به راحتی با سرعت و قدرت بدنی بالای خود بونوچی را جا گذاشت و توپ را از زیر پاهای بوفون به درون دروازه غلتاند.

یووه دقیقه 45 روی سانتر مورب آلوس خطرساز شد اما این توپ را مدافع اودینزه برگشت داد و ایگواین در ریباند نتوانست کاری از پیش ببرد تا نیمه اول با برتری اودینزه به اتمام برسد.

 

 

1185331

 

 

یوونتوس نیمه دوم را سراسر هجومی آغاز کرد تا گل خورده را جبران کند. تنها یک ربع از شروع این نیمه گذشته بود که بیانکونری ها به هدف خود رسیدند.

کاشته ارسالی دقیق و تند و تیز  دیبالا را بونوچی درغیاب مدافعان اودینزه با یک ضربه سر به گل تساوی یوونتوس تبدیل کرد تا همه چیز برابر شود.

 

دو دقیقه بعد از این گل، اودینزه یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد. ضربه دانیلو به تیر دروازه یووه برخورد کرد تا آه از نهاد هواداران میزبان بلند شود.

 

در دقایق پایانی که یووه خیمه سنگینی روی دروازه اودینزه زده بود، یانکتو روی یک ضد حمله با بوفون تک به تک شد ولی با بی دقتی این فرصت را از دست داد تا در نهایت تلاش دو تیم برای زدن گل های دیگر بی نتیجه باشد و این بازی با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

یوونتوس با این تساوی 67 امتیازی شد و فاصله اش با رم به 8 امتیاز افزایش یافت.

دیدگاه‌ها