کد خبر : 1401035 | 16 اسفند 1395 ساعت 17:03 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

جی پی اس دروغ نمی گوید، من خوب می دوم؛

واکنش مبعلی به شایعه دلخوری از تعویض

هافبک طراح نفتی ها در رابطه با تعوض زودهنگام خود می گوید: هر بازیکنی که از بازی بیرون برود ناراحت می شود؛ اما مهم آن است که عکس العمل بدی از خود نشان ندهد.

واکنش مبعلی به شایعه دلخوری از تعویض

به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران، یکی از زودهنگام ترین تعویض های لیگ نام گرفت، او پس از اخراج دقیقه پنجم دروازه بان نفتی ها از زمین خارج شد و جای خود را به دروازه بان ذخیره این تیم داد. با مهندس نفتی ها که از تمرین این تیم بازمی گشت درباره این تعویض و البته شایعه دلخوری وی صحبت کردیم:

 

 

طبیعی است هر بازیکنی از تعویض ناراحت شود

وظیفه هر بازیکن این است که به خوبی در تمرینات حضور پیدا کند و بعد با حضور در میدان از عهده وظایف خود بربیاید. این کاملا طبیعی است که هر بازیکنی که از زمین بیرون برود ناراحت شود اما در این میان نکته ای که مهم است عکس العمل آن بازیکن پس از تعویض است، مهم این است هر بازیکنی پس از تعویض از زمین به دلیل ناراحتی عکس العمل بدی از خود نشان ندهد و من هم سعی کردم حرفه ای رفتار کنم.

 

 

هر بازیکنی واکنش نشان دهد ضرر می کند

در هر تیمی این سرمربی است که نظر آخر را می دهد، این مشخص است هر بازیکنی می خواهد تمام دقایق بازی های مختلف را در میدان حضور داشته باشد اما در نهایت این مسئول فنی تیم یعنی سرمربی است که تصمیم نهایی را می گیرد و حرف آخر را در رابطه با اتفاقات مختلف می زند. به عقیده من هر بازیکنی که بخواهد در این باره عکس العمل بدی از خود نشان دهد تنها خودش ضرر کرده است. 

 

 

همیشه بیشترین دوندگی را بین بازیکنان داشتم 

اینکه می گویند من دوندگی پایینی در زمین دارم را قبول ندارم، ما دو سال در تمرینات تیم نفت دستگاه جی پی اس می بستیم و اسناد میزان دوندگی های من را نشان می دهد، بنا به نظر خودم و مربیان از میزان دوندگی خوبی برخوردار بودم و همیشه بیشترین دوندگی را بین سایر بازیکنان تیم داشتم. 

 

 

1159163

 

 

هر بازیکنی توانایی هایی دارد

به هرحال فکر نمی کنم جی پی اس دروغ بگوید و تمام وقایع در این باره ثبت شده است. البته حدودا یک سال اخیر این دستگاه را در تمرینات نداریم و شاید عدم وجود آن باعث شده این طور به نظر بیاید که من کمتر از سایرین می دوم. پس از این موضوع باید گفت هر بازیکنی توانایی های خاصی را دارد و ممکن است این توانایی ها در لحظات مختلفی از بازی به کار تیم بیاید. 

 

 

اگر 11 نفره بودیم پرسپولیس روز سختی داشت

اگر آن اتفاق نمی افتاد و ما می توانستیم 11 نفره در مقابل پرسپولیس قرار بگیریم تردید نکنید آنها روز سختی را به دنبال داشتند و یقینا وقتی می توانستیم با تمام توان در برابر آنها قرار بگیریم بازی جذاب تری را به نمایش می گذاشتیم و این تیم به راحتی نمی توانست از سد ما بگذرد. 

 

 

مهره های جانشین پرسپولیس نمره قبولی گرفتند

البته سرخ پوشان نیز چند مهره تاثیرگذار خود را به همراه نداشتند، بازیکنان مهمی که در لیگ برای این تیم به میدان رفتند و موفق شدند بازی خوبی به نمایش بگذارند و هماهنگی بالایی با یکدیگر داشته باشند اما به نظر من بازیکنان جانشینی که در این بازی به میدان رفتند موفق شدند نمره قبولی بگیرند و با حضور موفق خود در میدان تیم نفت را متوقف کنند.

دیدگاه‌ها