کد خبر : 1401104 | 16 اسفند 1395 ساعت 23:25 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: با ونگر همدردی می کنم

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ، علی رغم پیروزی 5-1 تیمش در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل آرسنال، نگران بازگشت این تیم زخم خورده است.

آنچلوتی: با ونگر همدردی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها دو هفته قبل در خانه توانستند توپچی ها را در هم بکوبند و تا اندازه زیادی صعودشان به مرحله بعد را قطعی کنند. شاگردان ونگر در آخرین دیدارشان در لیگ برتر هم 3-1 مغلوب لیورپول شدند اما آنچلوتی معتقد است که آرسنال شایسته احترام بیشتری است و به شاگردانش هشدار داد که اصلا حریف را دست کم نگیرند.

 

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم ما گاهی اوقات باید با انتقادها زندگی کنیم. ونگر یک مربی بسیار باتجربه است؛ او از بقیه باتجربه تر است و من مطمئنم که می تواند واکنش خوبی داشته باشد و شرایط را مدیریت کند.

 

 

1181036

 

 

این شرایط برای هر مربی ای می تواند رخ بدهد. انتقاد طبیعی است. من با او به عنوان یک مربی و یک انسان همدردی می کنم. من رابطه خوبی با او دارم و البته احترام زیادی برای او قائلم زیرا همه مربی ها نمی توانند کارهایی که او در این باشگاه انجام داد را انجام بدهند."

 

مربی ایتالیایی بایرن در پاسخ به این سوال که آیا آرسنال در بحران است، گفت:" فکر نمی کنم. اگر خوب بازی نکنیم، ممکن است حذف شویم. برای تیم هایی که مشکل دارند، شاید چنین دیدارهایی فرصتی باشد تا مشکلات شان را حل کنند."

دیدگاه‌ها