کد خبر : 1401122 | 17 اسفند 1395 ساعت 00:22 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی شیرین چلسی در خانه وستهام

چلسی در دیداری خارج از خانه مقابل وستهام به پیروزی 2-1 رسید و فاصله اش با تیم دوم جدول را بار دیگر به 10 امتیاز افزایش داد.​​​​​​​

پیروزی شیرین چلسی در خانه وستهام

به گزارش "ورزش سه"، آبی ها در ادامه روند نتایج خوب شان در رقابت های این فصل لیگ برتر، امشب با ارائه یک بازی حساب شده، توانستند وستهام را با گل های ادن هازارد و دیگو کاستا شکست بدهند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

در ادامه چلسی تا اندازه ای بازی را در دست گرفت اما این برتری چندان ادامه پیدا نکرد؛ با این وجود، آبی ها در دقیقه 25، روی یک ضدحمله به گل رسیدند.

 

روی یک ضدحمله سریع از زمین خودی بود که پاس پدرو رودریگس، هازارد را در موقعیت گلزنی قرار داد و در نهایت ضربه دقیق این ستاره بلژیکی، چلسی را 1-0 پیش انداخت.

 

 

1185572

 

 

بعد از این گل تیم میزبان حملاتش را از سر گرفت اما باز هم این چلسی بود که در دقیقه 30 می توانست به گل برسد اما آلونسو نتوانست از پاس دیگو کاستا استفاده کند.

 

در دقایق پایانی نیمه اول شدت حملات وستهام افزایش پیدا کرد و بازیکنان این تیم دو موقعیت بسیار خوب برای زدن گل داشتند اما نتوانستند از هیچ یکی از آنها استفاده کنند و به این ترتیب، نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در مقابل دروازه به دیگو کاستا رسید و او هم به راحتی، کار را تمام کرد.

 

 

1185574

 

 

دو دقیقه بعد چلسی می توانست به گل سوم برسد اما باز هم مارکوس آلونسو نتوانست دروازه وستهام را باز کند.

 

در ادامه تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات زیادی روی دروازه چلسی ترتیب داد اما دفاع فشرده آبی ها مانع از رسیدن آنها به گل می شد.

 

تا اینکه در وقت های اضافه بازی، روی پاس آندره آیو، این مانوئل لانزینی بود که با یک ضربه محکم، توپ را به گوشه دروازه کورتوا فرستاد.

 

اما در ثانیه های باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 2-1 چلسی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها