کد خبر : 1401275 | 17 اسفند 1395 ساعت 17:11 | 51K بازدید | 2 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: فردا 6 گل به PSG می زنیم!

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا با خوشبینی زیادی به بازی فردای تیمش مقابل پاری سن ژرمن نگاه می کند.

انریکه: فردا 6 گل به PSG می زنیم!

به گزارش "ورزش سه"، فردا در نوکمپ بارسلونا نیاز به خلق یک معجزه دارد تا بتواند راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. شکست 4-0 در بازی رفت از پاری سن ژرمن سبب شده تا کمتر کسی برای آبی اناری ها شانس صعود قائل شود؛ ولی در بارسلونا همه به جبران امیدوارند.

 

 

1185710

 

 

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت:« بدون شک فردا باید صبور باشیم. نتیجه بازی رفت به اندازه کافی واضح است و ما تقریبا نیمه حذف شده هستیم.

فردا برای پیروزی وارد زمین می شویم و در ذهن ما جبران شکست 4-0 وجود دارد. باید در حمله دقیق و موقعیت سنج باشیم و در دفاع، متحد و هماهنگ. پاری سن ژرمن تیمی بزرگ است و اطمینان دارم که کار را برای ما سخت خواهد کرد.»

 

سرمربی بارسا ادامه داد:« 20 بازیکن آماده در اختیار دارم و همه شانس بازی کردن خواهند داشت. می توانیم با هر سیستمی بازی کنیم؛ ولی این را به اونای امری(سرمربی پی اس جی) لو نمی دهم. نسبت به بازی رفت اوضاع خیلی بهتر شده است و شرایط مان بسیار خوب است.

باید خوشبین و مثبت اندیش باشیم و هستیم. فردا باید کاری کنیم که نقاط قوت ما بر نقاط قوت حریف بچربند.»

 

انریکه ادامه داد:« چیزی برای از دست دادن نداریم و می دانیم که باید حداقل 4 گل بزنیم. اعتقاد من بر این است که اگر PSG توانسته به ما 4 گل بزند، پس ما هم می توانیم فردا 6 گل به این تیم در نوکمپ بزنیم. برای این کار، نیاز مبرمی به حمایت هواداران پرشورمان داریم.

باید حرفه ای عمل کرده و در نهایت صبوری به حریف ضربه بزنیم. این تیم توانایی خلق کارهای شگرفی دارد. شاید نگاه همه به مسی باشد؛ ولی برای برگرداندن نتیجه، نیاز به همت همه بازیکنان است و من این انگیزه و تعهد را در تمام بازیکنانم می بینم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها