کد خبر : 1401360 | 18 اسفند 1395 ساعت 00:07 | 74.9K بازدید | 28 دیدگاه

شاهکار دیگری از پروفسور ونگر

آرسنال 1-5 بایرن؛ تکرار کابوس

آرسنال در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هم با نتیجه 5-1 مغلوب بایرن شد و با شکست 10-2در مجموع دو دیدار، از دور رقابت ها کنار رفت.

آرسنال 1-5 بایرن؛ تکرار کابوس

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در این دیدار با زدن گل اول به جبران شکست دیدار رفت امیدوار شدند اما با اخراج لورن کوشیلنی در ابتدای نیمه دوم، شکستی مانند دیدار رفت را تجربه کردند. 

 

بازی با برتری بایرنی ها و تسلط آنها بر توپ و میدان آغاز شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه آرسنال ایجاد کنند.

 

پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، تیم میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 13 به گل برسند اما واکنش خوب نویر روی ضربه والکات، دروازه بایرن را بسته نگه داشت.

 

برتری توپچی ها ادامه پیدا کرد بعد از اینکه ژیرو یک موقعیت خوب را از دست داد، سرانجام در دقیقه 20 قفل دروازه بایرن باز شد.

 

روی پاس الیویه ژیرو بود که والکات در سمت چپ محوطه جریمه بایرن صاحب موقعیت شد و با ضربه تماشایی از زاویه بسته، توپ را به سقف دروازه نویر کوبید.

 

1185795

 

1185797

 

بعد از این گل بازی برای لحظاتی متعادل شد اما پس از آن بار دیگر آرسنال به تیم برتر میدان تبدیل شد و در دقیقه 39 بار دیگر صاحب موقعیت شدند اما ضربه ژیرو راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

 

دو دقیقه بعد لواندوفسکی صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما نتوانست بهترین موقعیت بایرن در نیمه اول را تبدیل به گل کند. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی در نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را آرسنال بهترین آغاز کرد و ژیرو می توانست خیلی زود برتری تیمش را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه سر او روی ارسال رمزی، به شکل خطرناکی از بالای دروازه نویر به بیرون رفت.

 

پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بایرنی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 55 توانستند به گل برسند. حرکت لواندوفسکی در محوطه جریمه آرسنال، با خطای لورن کوشیلنی همراه شد و یک ضربه پنالتی برای بایرن و کارت قرمز مستقیم را برای مدافع فرانسوی به همراه داشت. البته داور ابتدا به کوشیلنی کارت زرد داد اما بعد از مشورت با کمکش، رنگ کارت به قرمز تغییر کرد.

 

1185818

 

 

خود لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت اوسپینا، توپ را وارد دروازه کرد تا اندک امیدهای آرسنال برای جبران نتیجه دیدار رفت هم از بین برود.

 

بایرنی ها که حالا با یک بازیکن بیشتر بازی می کردند، کاملا بر بازی مسلط شدند و پس از اینکه یک موقعیت خوب را در دقیقه 66 از دست دادند، دو دقیقه بعد به گل دوم رسیدند. روی همکاری روبن و لواندوفسکی و البته اشتباه الکسیس سانچس، ستاره هلندی بایرن در محوطه جریمه آرسنال صاحب موقعیت شد و در موقعیتی تک به تک با اوسپینا، توپ را به قعر دروازه فرستاد.

 

آرسنالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این گل پیش کشیدند و این باعث شد تا بایرنی ها بتوانند به راحتی سه بار دیگر به گل برسند.

 

ابتدا در دقیقه 78، داگلاس کاستا بعد از یک حرکت پا به توپ خوب تا پشت محوطه جریمه آرسنال، با ضربه ای تماشایی، توپ را به گوشه دروازه اوسپینا فرستاد.

 

دو دقیقه بعد نوبت ویدال بود تا از اشتباه مدافعان آرسنال استفاده کرده و پاس در عمق ژابی آلونسو را تبدیل به گل چهارم بایرن کند.

 

 

 

1185820

 

 

برتری بایرن ادامه پیدا کرد و در دقیقه 85، ویدال یک بار دیگر موفق به گلزنی شد. این بار روی یک پاس در عمق، ویدال و داگلاس کاستا با اوسپینا دو به تک شدند و پاس هافبک برزیلی را ویدال به راحتی وارد دروازه کرد.

 

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 5-1 بایرن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها