کد خبر : 1401436 | 18 اسفند 1395 ساعت 12:09 | 16.3K بازدید | 4 دیدگاه

آیا کمیته انضباطی با مایلی‌کهن برخورد می‌کند؟

در تصاویر و فیلم های مخابره شده از قائمشهر کاملا پیداست این محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملوان است که به سمت رمضانی می رود و نیت درگیری دارد که با دخالت اطرافیان همه چیز ختم به خیر می شود.

آیا کمیته انضباطی با مایلی‌کهن برخورد می‌کند؟ 

به گزارش "ورزش سه"، اصلا نیت دفاع از مدیر عامل باشگاه نساجی را نداریم اما به کار بردن عبارت دلال از سوی سرمربی برای مدیر عامل تیم حریف بد اخلاقی است و اگر مدیر عامل باشگاه نساجی مرتکب تخلف و دلالی در فوتبال شده باشد محمد مایلی کهن می تواند شکایت خود را به کمیته اخلاق بسپارد و قضاوت در این زمینه را به کمیته اخلاق محول کند. از سویی هیچ بهانه ای نمی تواند ایجاد درگیری از سوی محمد مایلی کهن را توجیه کند. بر فرض که مدیر عامل باشگاه نساجی به سمت داور رفته و حتی به او به خاطر اشتباهاتی که در این بازی داشته انتقاد و توهین کرده. در این صورت داور به راحتی به کمیته انضباطی گزارش می دهد و به استناد این گزارش مدیر عامل باشگاه نساجی محروم و جریمه نقدی می شود و اصلا نیازی نبود که در آن صحنه محمد مایلی کهن خود قاضی شود و تصمیم به ادب رمضانی بگیرد. هر چند مدیر عامل باشگاه نساجی می گوید به سمت داور رفته و به او گفت که فیلم بازی را حتما مرور کند تا در بازی های آتی مرتکب اشتباه شود. 


این رفتارها از محمد مایلی کهن که دغدغه اخلاق دارد، دور از انتظار است. او این فصل چند بار هم با طرفداران ملوان درگیر شد. با این درگیری ها چیزی درست نخواهد شد و تنها ذهن او را به هم می ریزد و این به هم ریختگی ذهنی تنها ملوان را از صعود به لیگ برتر دور می کند.

دیدگاه‌ها