کد خبر : 1401824 | 19 اسفند 1395 ساعت 18:31 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

مگر من به مربیان قبلی گفتم بروند؟!

کاظمی: حاج محمدی با بینی شکسته بازی کرد

سرمربی تیم ماشین سازی پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان را عیدی به هواداران خواند.

کاظمی: حاج محمدی با بینی شکسته بازی کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، فرهاد کاظمی بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری حاضر شد و توضیحاتی را درباره این مسابقه ارائه کرد که ماحصل صحبت هایش را در ادامه می خوانید:

 


در زدن ضربات آخر بی دقتی کردیم
با شرایطی که به وجود آمده بود و مصدومیت گردانی، با کمبود بازیکن مواجه بودیم. نفت امروز سرحال تر از بازی های گذشته بود و بهتر بازی کرد. متاسفانه باز هم گلزنان ما کم دقتی کردند و مشکل ساز شدند.یکی دو بازیکن ما بی تفاوت بودند. از 10 موقعیت ایجاد شده 8 مورد را از دست می‌دهیم و این برای تیم لیگ برتری خوب نیست.

 


این برد عیدی ما به هواداران
ما امروز مزد زحمات‌مان را گرفتیم و این برد عیدی به هواداران در آستانه سال جدید بود. امیدوارم تماشاگران در بازی‌های بعدی بیشتر به ورزشگاه بیایند. می‌خواهم تمام تبریزی‌ها دست به دست هم بدهند تا ماشین‌سازی در لیگ برتر باقی بماند.

 


باید استرس را از بازیکنان دور کنیم
باید این استرس را از تیم دور کنیم. همین موضوع اجازه نمی‌دهد که بازیکنان ما در محوطه جریمه توپ‌های خود را وارد دروازه کنند.

 


تعویض صادقیان تاکتیکی بود
صادقیان را به عنوان یک طراح و گلزن قبول دارم. در نیمه دوم به بازیکنی احتیاج داشتیم که توپ را در زمین حریف حفظ و موقعیت‌سازی کند اما وقتی گل نمی‌زنند باید بیشتر کار کنند. تعویض صادقیان تاکتیکی بود.

 


حاج محمدی با بینی شکسته بازی کرد
2 گلر جوان داریم و باید در شرایط فعلی با داشته‌هایمان صحبت کنیم. باید به بازیکنان جوانتر فرصت میدان بدهیم. امروز علی‌عسگر در خط دفاعی بهترین بازی دوران فوتبالی خودش را انجام داد. امین حاج‌محمدی هم از دقیقه 30 با بینی شکسته در زمین حضور داشت. به بازیکنانم گفته بودم که اگر ما 2 بر صفر هم ببریم این برایمان شکست است،حتما باید 3 بر صفر ببریم.

 


مگر من به مربیان قبلی گفتم بروند؟
اصلا این طور نیست. ما 3 آنالیزور داریم اما شما ببینید که امروز تیم ما چه مشکلی داشت که کمک‌مربی یا آنالیزور آن را حل کند. این سوال‌ها حاشیه‌ای است. روزی که به ماشین‌سازی آمدم مگر من به مربیان تیم گفتم که بروند؟ شما از کجا می‌دانید ما آنالیزور نداریم؟ ارژنگی با ما کار می‌کند اما مگر یک آنالیزور چقدر تأثیر دارد؛ نهایتا یک یا 2 درصد. آنالیز یعنی غیرت، روح، روان و شجاعت. اگر 6 کمک‌مربی به تیم بیاورند به چه دردی می‌خورد.

 


تا سوم فروردین تعطیل هستیم
تا سوم فروردین تمریناتمان تعطیل است و پس از آن برای دیدار با پیکان آماده خواهیم شد. باید سیستم‌های دفاعی و هجومی را کار کنیم. نیاز به حریف تدارکاتی داریم و برای بهتر شدن باید بیشتر بازی کنیم.

 

دیدگاه‌ها