کد خبر : 1402041 | 20 اسفند 1395 ساعت 17:29 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

دارم سکته می کنم

داد و فریاد فراز کمالوند در نشست مطبوعاتی

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در یک مصاحبه توفانی به نحوه قضاوت داوران در بازی های گسترش اعتراض شدیدی کرد.

داد و فریاد فراز کمالوند در نشست مطبوعاتی

به گزارش "ورزش سه"، کمالوند با صدای بلند و ناراحتی تمام به کامرانی فر رییس دپارتمان داوری اعتراض شدید کرد . متن کامل حرفهای او را بخوانید :


*بسیار ناراحت هستم و به احترام خبرنگاران در کنفرانس حاضر شده ام که عمده ناراحتی از داور است. آقای کامرانی فر باید یک جواب صریح به من بدهد و آن هم این است که اگر یک مربی اشتباهات مکرر کند، شغلش را از دست می دهد؛ بازیکن اگر اشتباه کند دیگر نمی تواند بازی کند. نقش داور این وسط چیست ؟


 *چرا ما بازی ها را به داورانی می سپاریم که 5 بازی را قضاوت کرده اند و نتیجه 5 بازی فرق کرده است. البته منظورم داور بازی امروز نیست. آقای کامرانی فر هنوز اصرار بر سوت دادن به این داوران دارد. آقای کامرانی فر اگر ببینند این داور اشتباهات مکرر کرده است و این اشتباهات موجب شده تا ما سهمیه آسیایی را از دست بدهیم آن وقت تکلیف چیست ؟


*من اهل اهانت و توهین نیستم. ما کاری نمی کنیم، دپارتمان داوری هم کاری نمی کند. این طور که نمی شود. 5 تا تعویض انجام شده است، دو بار هم فروزان خوابیده روی زمین. بازیکن شان هم اخراج شده است بیرون نمی آید. آن وقت چه قدر وقت اضافه گرفته اند. از فاصله 10 متری توپ به دست میر هانی هاشمی خورده است و پنالتی نمی گیرند، این ظلم است دیگر.


*حرف بزنی می فرستند کمیته انضباطی. حرف نمی زنیم، اهانت نمی کنیم و به داور هم فشار نمی آوریم. آقای کامرانی فر آقای اصفهانیان شما چه کار می کنید ؟ چه برخوردی می کنید با داور ؟


*نمی شود که یک نفر از پول شخصی خود سالی 13-14 میلیارد تومان هزینه کند آن وقت با یک سوت همه چیز این طرف و آن طرف شود. نمی شود که... ما دنبال حق مان هستیم. آقای کامرانی فر، آقای اصفهانیان حق ما را بدهید. اگر این طور نشود ما مجبوریم طور دیگری رفتار کنیم.


*دیگر رسیده است به حنجره مان. داریم سکته می کنیم. بازی به این حساسی و مهمی که یک تیم برای سهمیه آسیا تلاش می کند و یک تیم برای سقوط نکردن آن وقت آقای شریفی چند تا قضاوت کرده است که به او داوری می دهید ؟ حالا داده اید اشکالی ندارد شما نگاه کنید اگر اشتباه کرده بود او را محروم کنید.


*من تا آخرش این را پیگیری می کنم. از فردا صبح پیگیر محرومیت آقای شریفی هستیم چون به خودم اجازه توهین نداده ام حالا گزکی دست فدراسیون و کمیته انضباطی نداده ام. در عین آرامش بوده ام اما حالا دنبال حقم هستم. نمی شود که 13 -14 میلیارد پول با یک سوت تحت تاثیر قرار بگیرد.


*هفته گذشته پنالتی ما را نگرفته اند، خود آقای ممبینی ناظر بود، صدای عادل فردوسی پور هم درآمد اما پنالتی نمی گیرند. در روز روشن می خواهند به ما دروغ بگویند. آقای ممبینی عضو کمیته داوران چرا دروغ می گویی ؟ به کجا برسانیم فریادمان را ؟ چون تماشاچی نداریم باید سر ما را ببرند ؟


*داوری به جای خود، سهل انگاری بازیکنان هم سرجای خودش. بازیکنان ما از یک قدمی توپ را گل نمی کردند اما داوری روی اعصاب من بود. در بیست و یک سال مربیگری که کرده ام این مدل داوری را تا به حال ندیده بودم. حرف هم بزنیم محروم می کنند. باشه حرف نمی زنیم اما بیرون از زمین حق مان را می گیریم. شکایت می کنیم.

دیدگاه‌ها