کد خبر : 1402311 | 21 اسفند 1395 ساعت 19:55 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیشروی بایرن با افکار ایتالیایی کارلتو

به نظر می رسد افکار آنچلوتی در بایرن نهادینه شده و این تیم با تفکرات سرمربی ایتالیایی در شرایط خوبی قرار دارد.​​​​​​​

پیشروی بایرن با افکار ایتالیایی کارلتو

 

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش در مصاحبه ای فیلیپ لام در مورد تفاوت گواردیولا و آنچلوتی گفته بود گواردیولا بازی مالکانه را در دستور کار دارد ولی آنچلوتی اجازه می دهد تیم مقابل هم گاهی بازی را در دست بگیرد.

 

 

1178157

 

 

ترکیب بایرن این طرز فکر کارلتو را به خوبی منعکس می کند. دفاع 4 نفره به همراه دو هافبک میانی و نه وسط. حتی یکی از هافبک ها آرتورو ویدال است؛ یک هافبک دفاعی. مولر به همراه کاستا و روبن منتظر ارسال پشت سر لواندوفسکی به فاصله کم قرار دارند و این نشان می دهد که کارلتو هنوز خاطرات ضد حملات سرعتی رئال را فراموش نکرده است.

 

در نیمه اول آینتراخت چندین موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و حتی موقعیت های گلزنی آنها بیشتر از بایرن بود و نیز هر دو گل بایرن روی ضد حملات به ثمر رسیدند که این نشان می دهد طرح آنچلوتی در این نیمه موفق بوده است.

 

 

1186688

 

 

در نیمه دوم و با توجه به موقعیت های خطرناک آینتراخت در نیمه اول آنچلوتی با دو تعویض و با بیرون کشیدن دو قطب دفاعی و هجومی (مارتینز در دفاع و لواندوفسکی در حمله) طول تیم را کمتر کرده و بازی را بیشتر متمایل به میانه های زمین کرد و قصد دفاع از پیروزی 3 گله خود را داشت. در این بازی ضعف بازیکنان آینتراخت در ضربات نهایی به خوبی دیده می شد. آینتراختی ها در بازی روبرو بازی کاملا قابل قبولی ارائه کردند و این شاید به کادر این تیم انگیزه مضاعفی برای جذب یک مهاجم نوک تمام کننده داده باشد.

دیدگاه‌ها