کد خبر : 1403793 | 29 اسفند 1395 ساعت 09:33 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی میدلزبورو - منچستریونایتد

دو تیم میدلزبورو و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه ریورساید شهر میدلزبورو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی میدلزبورو - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در حالی خود را آماده این دیدار می‌کنند که بلاخره این فرصت را دارند با کسب پیروزی در این بازی، جایگاه خود را از رده ششم پس از ماه ها تغییر داده و به رده پنجم برسند. شب گذشته آرسنال متحمل شکست شد و همین موضوع می‌تواند باعث شکسته شدن طلسم رده ششم یونایتد شود.

 

1185084

 

 

شاگردان آقای خاص در 5 بازی اخیر خود 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم پرفراز و نشیبی قرار دارند. در سوی دیگر، میدلزبورو نیز روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. آنها در 3 بازی اخیر خود شکست خورده اند و این شکست ها در نهایت باعث اخراج آیتور کارانکا، سرمربی این تیم شد. آنها در رده نوزدهم قرار گرفته اند و خطر سقوط را به خوبی حس می‌کنند.

 

در 5 بازی اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای یونایتد و 1 تساوی (پیروزی برای میدلزبورو در ضربات پنالتی) به ثبت رسیده است. در حقیقت میدلزبورو 12 بازی است که موفق نشده یونایتد را شکست دهد. شیاطین سرخ در 14 بازی خارج خانه خود مقابل میدلزبورو موفق به گلزنی شده است که این بهترین آمار آنها در تقابل با رقبا است. پل پوگبا به علت مصدومیت و آندر هررا و زلاتان ابراهیموویچ به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان در این بازی نخواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1188136

دیدگاه‌ها