کد خبر : 1404616 | 05 فروردين 1396 ساعت 15:32 | 60.7K بازدید | 0 دیدگاه

رایگان شدن بازی با چین در گرو تصمیم شورای تامین

توضیح تاج درباره بلیط فروشی بازی ایران و چین

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید با توجه به حساسیت بازی ایران و چین و استقبال تماشاگران هنوز تصمیمی درباره رایگان بودن بازی اتخاذ نشده است.

توضیح تاج درباره بلیط فروشی بازی ایران و چین

به گزارش "ورزش سه"، دیدار ایران و چین در روز هشتم فروردین یکی از حساس ترین بازی های ایران در مسیر جام جهانی است و در صورتی که با برد ایران به پایان برسد، صعود ایران به روسیه 2018 تا اندازه زیادی قطعی می شود. از این رو احتمال می رود تا با توجه به تعطیلات نوروزی استقبال زیادی از این بازی صورت گیرد و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال این موضوع را یکی از دغدغه های سئول نشینان می داند.


مهدی تاج در این باره می گوید: همه نگران این هستند که جمعیت بیشتر از ظرفیت ورزشگاه در مجموعه ورزشی آزادی حاضر نشود تا خدایی نکرده مشکلی پیش نیاید. باتوجه به برد شیرین مقابل قطر و دیدار با چین که برای حضور تیم ملی در جام جهانی خیلی چیزها را تعیین می‌کند، این بازی فوق‌العاده حائز اهمیت و ممکن است مردم استقبال خوبی کنند. باتوجه به اینکه ممکن است جمعیت بیشتر از ظرفیت ورزشگاه بیاید، ممکن است نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مرتبط با بازی به مشکل بخورند و باید از همه نظر شرایط را بسنجیم و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان صحبتهای خود درباره وضعیت بلیط فروشی این بازی گفت: اگر تصمیم به حضور هواداران با فروش اینترنتی بلیت یا با شرایط دیگری باشد، اعلام می‌کنیم.

این مسئله هم فردا(یکشنبه) در جلسه شورای تأمین مشخص خواهد شد و سعی می‌کنیم زودتر شرایط را اعلام کنیم.

 

به این ترتیب هواداران تیم ملی برای مشخص شدن پاسخ این سوال که آیا روز سه شنبه تماشای بازی ایران برابر چین رایگان خواهد بود یا خیر باید تا روز یکشنبه منتظر بمانند.

دیدگاه‌ها