کد خبر : 1407792 | 21 فروردين 1396 ساعت 17:19 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته استیناف زودتر راجع به ما و نساجی تصمیم بگیرد؛

دست نشان:هم ما و هم مس فقط برد می خواهیم

نادر دست نشان سرمربی تیم خونه به خونه می گوید که هم خودش و هم بازیکنانش در حال حاضر فقط به بازی برابر مس کرمان می اندیشند و توجهی به بازی های سخت پیش رو ندارند.

دست نشان:هم ما و هم مس فقط برد می خواهیم

نادر دست نشان سرمربی تیم خونه به خونه که هفته گذشته موفق شد با نتیجه 5 بر 1 تیم گل گهر سیرجان را شکست دهد و این تیم را از صدر جدول به رتبه دوم ببرد، در مورد این پیروزی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی فوق العاده ای برابر گل گهر انجام دادیم. با توجه به شناختی که از تیم گل گهر سیرجان داشتیم، بازیکنان هم به نحو احسن از آن استفاده کردند و بعد از زدن گل اول تیم سیرجان برای اینکه صدر را از دست ندهد جلو آمد و ما هم توانستیم گل های بعدی را به ثمر برسانیم.


سرمربی تیم خونه به خونه که به همراه کاروان تیمش ساعتی است برای انجام دیدار حساس برابر مس کرمان وارد این استان شده است، در مورد بازی در مقابل یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله بازی ها کم بوده به استانی وارد شدیم که ارتفاع کمی دارد و این خودش یک مشکل بزرگ برای تیم ما است که به چنین شرایط جوی عادت ندارد. موضوع دوم خود تیم مس کرمان است که تیم پر مهره ای است و الان هم به دلیل شکستی که هفته گذشته مقابل سپیدرود داشته اند، برنامه های خود را برای پیروزی در این میدان گذاشته اند و این مسئله باعث قشنگ شدن بازی می شود. هر دو تیم به دنبال عقب افتادگی خود با صدر جدول هستند و این موضوع نوید یک بازی زیبا و دیدنی را می دهد.


دست نشان در مورد حکم نهایی دیدار برابر نساجی مازندران که همچنان معلق است، عنوان کرد: از کمیته استیناف می خواهم که زودتر راجع به این موضوع تصمیم بگیرند که هم ما تکلیف خودمان را بدانیم و هم اینکه سایر تیم هایی که نتایج ما برایشان اهمیت دارد، تکلیف خود را بدانند.


سرمربی سابق صنعت نفت آبادان در لیگ برتر در مورد اینکه کدام یک از تیم های بالانشین شانس بیشتری برای صعود دارند، اظهار داشت: طبیعتا تیم سپیدرود در صدر جدول است و شانس اول به شمار می رود ولی این تیم هم در 4 دیدار آینده، مسابقات سختی دارد. فکر می کنم جدول مسابقات به دلیل اینکه تیم های بالای جدول با هم بازی می کنند، تا هفته های آخر دستخوش تغییر می شود و تا تیم هفتم شانس صعود وجود دارد. جدول البته الان به دو قسمت تبدیل شده و یک سری تیم ها برای نیفتادن می جنگند.


سرمربی خونه به خونه در مورد 4 دیدار آینده این تیم که برابر تیم های مس کرمان، ملوان، فجرسپاسی و خیبر خرم آباد برگزار خواهد شد، گفت: بازی های بسیار سنگینی داریم و ترجیح می دهیم که فعلا فقط به بازی مس فکر کنیم و در صورت پیروزی می توانیم قدم به قدم جلو برویم.


نادر دست نشان که تجربه بالای در لیگ آزادگان دارد، در پاسخ به سوالی در مورد اینکه سازمان لیگ چه تدابیری برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات حساس هفته های پایانی اندیشیده است، بیان کرد: آقای محمودزاده به دلیل تجربه بالایی که دارند در جاهای مختلفی اعلام کرده اند که همه کمیته ها آمادگی لازم برای نظارت بیشتر در هفته های پایانی را دارند. امیدوارم این اتفاقات هم رخ دهد تا در پایان تیمی که مستحق صعود است و در زمین مسابقه نمایش های بهتری داشته به لیگ برتر صعود کند.

دیدگاه‌ها