کد خبر : 1409167 | 27 فروردين 1396 ساعت 16:09 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

یکی کیم را بگیرد! (عکس)

تیم های نفت و سیاه جامگان در یکی از دیدارهای پر برخورد هفته تن به تساوی دادند.

 به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس تیم های نفت آبادان و سیاه جامگان خالی از حواشی نبود و بازیکنان دو تیم چندین بار با یکدیگر درگیر شدند. اما یکی از عجیب ترین اتفاقات این دیدار درگیری محمدرضا خانزاده با گویی هیان کیم بازیکن کره ای نفت آبادان بود . این اتفاق هنگامی رخ داد که برخورد خانزاده با شادکام منجر به جدالی لفظی بین این دو بازیکن شد اما در میان تمام بازیکنان نفت، این بازیکن کره ای آبادانی ها بود که آتش درگیری ها را شعله ور کرد. کیم با عصبانیت عجیبی به سوی مدافع سیاه جامگان رفت و با حرکات خود آنچنان به متن درگیری افزود که داور دیدار مجبور به استفاده های مکرر از کارت زرد شد و در این دقایق شش بار بازیکنان دو تیم را با کارت های خود جریمه کرد. این بازیکن کره ای که علیرغم جنگندگی در زمین بسیار کم حاشیه فوتبالش را پیگیری می کند از معدود دفعاتی بود که از کوره در می رفت و صحنه های جنجالی را در زمین چمن شهر آبادان رقم زد. 

 

کیم در 20 بازی برای نفت آبادان به میدان رفته و 5 کارت زرد نیز دریافت کرده و هنوز گلی را در فوتبال ایران به ثمر نرسانده است. اولین بازیکن کره ای لیگ ایران حضور نسبتا خوبی در فوتبال ایران داشته و به همراه دیگر بازیکنان نفت با نتایج خوب دیدارهای گذشته خود تیمشان را در لیگ برتر نگه دارند. 


فریاد سالار افراسیابی بر سر این بازیکن کره ای و دعوت او به سکوت یکی از عکس های جالب هفته را پدید آورده است، عکسی که توسط آژانس عکس همشهری به ثبت رسیده است.

 

 

 

 

 

عکس: سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها