کد خبر : 1409358 | 28 فروردين 1396 ساعت 16:02 | 52.1K بازدید | 2 دیدگاه

از قهرمانی پرسپولیس لذت بردم؛

دایی: همین الان قرارداد بلند مدت برانکو تمدید شود

سرمربی پیشین پرسپولیس می گوید برانکو با قهرمانی در لیگ توانایی هایش را نشان داده و باید قرارداد او همین حالا تمدید شود.

دایی: همین الان قرارداد بلند مدت برانکو تمدید شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه گل، علی دایی سرمربی نفت تهران که با این تیم روزهای سختی را سپری می کند، پس از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر درباره تیم سابق خود صحبتهایی را به زبان آورده که مشروح آن در ادامه می آید:
 


پرسپولیس سه هفته قبل از پایان مسابقات قهرمان شد، این قهرمانی برای علی دایی لذتبخش است؟


بله همین‌طور است که می‌گویید. از قهرمانی پرسپولیس لذت بردم و قبل از بازی هم قهرمانی را پیشاپیش تبریک گفته بودم. مطمئنا شایسته‌ترین تیم در لیگ امسال برای قهرمانی پرسپولیس بود.

 

چون سه هفته پیش از پایان مسابقات قهرمان شدند می‌گویید شایسته‌ترین تیم بود؟


نه این‌طور نیست. پرسپولیس از این نظر شایسته قهرمانی بود چون از اول با اقتدار کار کرد و حالا هم سه هفته قبل از پایان مسابقات قهرمان شده که جا دارد مجددا به هواداران و بچه‌های باشگاه پرسپولیس تبریک بگویم.

 

نفت هم می‌توانست مدعی قهرمانی باشد?


دیگر صحبت کردن در مورد مشکلات نفت تکراری شده است. نمی‌شود گفت اگر این مشکلات وجود نداشت قهرمان می‌شدیم اما مطمئن باشید مشکلات نبود جزو سه تیم اول بودیم. حالا هم نمی‌شود درباره این جور مسایل چیزی گفت. قسمت ما این بوده که کارمان این‌طوری پیش برود.


پیش از قهرمانی پرسپولیس صحبت‌های علی کریمی کام هواداران را تلخ کرد. در این‌باره نظری دارید؟


دیگر جواب کسی را نمی‌دهم. همان‌طور که در کنفرانس خبری بعد از بازی هم اعلام کردم. ببینید گذشت زمان همه‌چیز را مشخص می‌کند. من درباره شاگردانم صحبت کردم و تا آخرش هم از آنها دفاع می‌کنم.


شما با برانکو کار کرده‌اید. فکر می‌کنید نقش برانکو در این قهرمانی چقدر بود و به نظر شما برانکو باید در پرسپولیس بماند؟


برانکو مربی بزرگ و باشخصیتی است. ان‌شاءا... باشگاه پرسپولیس یک قرارداد بلندمدت با برانکو ببندد. برانکو با این قهرمانی بار دیگر توانایی‌اش را نشان داد و من به برانکو بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم. او به بهترین وجه ممکن کار کرد.

 

فکر می‌کنید برانکو باید در پرسپولیس حفظ شود؟


بهترین کار این است که همین الان قرارداد برانکو را برای بلندمدت تمدید کنند تا سال آینده با خیالی آسوده تیمی قدرتمند ببندد تا ان‌شاءا... همان‌طور که گفتم قهرمانی آسیا را جشن بگیریم.

دیدگاه‌ها