کد خبر : 1409415 | 28 فروردين 1396 ساعت 19:57 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه متفاوت سپاهان و ذوب آهن

سختی غیرعادی سکوی چهارم لیگ برتر

اگرچه ذوب‌آهن نسبت به سپاهان در هفته‌های پایانی برنامه کاری به مراتب آسان‌تری دارد اما برخلاف همشهری کم‌دغدغه‌تر خود باید به موازات لیگ برتر به فکر صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم باشد.

سختی غیرعادی سکوی چهارم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"،  تیم‌های اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان که هم‌امتیاز با یکدیگر رقابت بسیار فشرده‌ای برای تصاحب جایگاه چهارمی جدول و کسب سهمیه احتمالی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دارند در سه هفته باقیمانده حریفان کاملاً متفاوتی را پیش روی خود می‌بینند.

 

*ذوب‌آهن ابتدا به مصاف تیم ناامیدشده ماشین‌سازی می‌رود که همین هفته پیش سقوطش به دسته پایین‌تر مسجل شد. تیم اصفهانی در هفته ماقبل آخر هم در ورزشگاه آزادی رو در روی قهرمان از پیش‎تعیین‌شده لیگ یعنی پرسپولیس قرار می‌گیرد. سبزپوشان اصفهانی در ایستگاه پایانی لیگ هم به مصاف پدیده میانه‌جدولی می‌روند که دیگر نه امیدی به آسیایی شدن دارد و نه کوچک‌ترین خطری بابت سقوط تهدیدش می‌کند.

 

*سپاهان اما در اولین گام به مصاف صبا می‌رود. این دیدار بیرون از خانه به این خاطر برای تیم اصفهانی به شدت چالش‌برانگیز خواهد بود که نماینده قم همچنان در تکاپو برای ماندن در لیگ برتر است. صبا که تنها یک امتیاز با سیاه‌جامگان و منطقه خطر فاصله دارد برای بقا با تیم مشهدی در رقابت است و همین وضعیت به شدت حساس احتمالاً کار را برای طلایی‌پوشان اصفهانی سخت می‌کند.

 

به این ترتیب شاگردان زلاتکو کرانچار در 2 هفته پایانی لیگ هم باید به ترتیب به مصاف 2 تیم مدعی تراکتورسازی و استقلال بروند که بر سر کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ و به دست آوردن سهمیه مستقیم آسیایی با هم در رقابتند  و  ذوب‌آهن در سه هفته آخر لیگ به مصاف حریفان به نسبت بی‌تفاوتی می‌رود که نتایج دیدارهای پایانی تأثیر معناداری بر سرنوشت آنها نخواهد داشت. البته ذوبی ها دو بازی لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو دارند .


فکر می کنید رقابت این دو اصفهانی پرافتخار برای سکوی چهارم به نفع کدام شان تمام شود ؟

دیدگاه‌ها