کد خبر : 1409506 | 29 فروردين 1396 ساعت 10:46 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی: هدفم بازی در اسپانیاست

مهدی ترابی؛ بی‌شک او جزو بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است. فوتسالیست سابق منتخب کرج حالا در فوتبال نامی برای خود دست و پا کرده و احتمال جدایی اش از سایپا هست .

ترابی: هدفم بازی در اسپانیاست 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سایپا اما علاقه‌ای به انتقال ترابی به تیم‌های ایرانی ندارد. حتی پرسپولیس که عنوان قهرمانی را به دست آورده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز مدعی حضور در مراحل بالاتر است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید: «هیچ پیشنهادی برای مهدی ترابی از طرف پرسپولیس دریافت نکردیم و اگر قرار باشد با جدایی او موافقت کنیم هم تنها علاقه‌مند هستیم به اروپا ترانسفر شود. دوست داریم مهدی در صورت جدایی از ما به کشوری برود که فوتبالش به سطح آن بخورد و ضمن مطرح شدن از اعتبار فوتبال ایران نیز دفاع کند. ترابی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و تنها رضایتنامه او را برای حضور در اروپا صادر می‌کنیم. البته ما با مدیران پرسپولیس و آقای طاهری رابطه صمیمانه‌ای داریم اما واقعیت این است که دوستان ما در این باشگاه هرگز درخواستی برای جذب ترابی ارائه نکردند و هیچ بحثی در این خصوص انجام نشده است.»


ترابی در گفت و گو با ایران ورزشی درباره بحث حضور در پرسپولیس می‌گوید: «واقعیتش هیچ خبری ندارم. پرسپولیس با من صحبت نکرده و اصلا در جریان نیستم که چه اتفاق‌هایی رخ داده است. فقط در رسانه‌ها صحبت‌های آقای درویش را خواندم. او گفته بود از پرسپولیس پیشنهادی نرسیده، پس فعلا خبری نیست و من هم مذاکره‌ای انجام نداده ام.»


از بوندس لیگا به عنوان مقصد بعدی ترابی یاد می‌شود. او از این موضوع هم بی خبر است: «دریافت پیشنهاد از بوندس لیگا را هم شنیدم اما باید به باشگاه بروم تا ببینم شرایط چگونه است. هدف من بازی در اروپا است. باید منتظر بمانم فصل تمام شود و بعد درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم. دوست دارم راهی اروپا شوم، تیم خوبی هم پیشنهاد بدهد با هماهنگی باشگاه سایپا جدا می‌شوم تا به اهدافم برسم. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرم به پیشرفتم کمک کند و بتوانم باعث افتخار فوتبال ایران بشوم.»


ترابی دوست دارد به کدام یک از لیگ‌های اروپایی برود؟ انتخاب او اسپانیا است: «به بازی کریس رونالدو علاقه دارم. علاقه‌مندم به لالیگا بروم و روزی در این لیگ معتبر بازی کنم. این یکی از اهداف اصلی من در فوتبال است.»

دیدگاه‌ها