کد خبر : 1409611 | 29 فروردين 1396 ساعت 16:09 | 134.4K بازدید | 20 دیدگاه

آماده باش سرمربی بارسا به ایتالیایی ها

انریکه: هدف ما زدن 5 گل به یوونتوس است!

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا برخلاف نشست خبری پس از بازی رفت، کاملا به جبران و خلق معجزه ای دیگر امیدوار است.

انریکه: هدف ما زدن 5 گل به یوونتوس است!

به گزارش "ورزش سه"، انریکه پس از شکست سنگین 3-0 بازی رفت برابر یوونتوس، در نشست خبری با ناامیدی از جبران در بازی برگشت حرف زد ولی امروز کاملا خوشبین و امیدوار به نظر می رسید.

 

 

1192334

 

 

او در نشست خبری امروز خود گفت:« اطمینان دارم که می توانیم شکست بازی رفت را جبران کنیم و راهش را هم می دانیم. فردا شب مهمترین چیز، کنترل وضعیت روحی و ذهنی بازیکنان است.

برابر پاری سن ژرمن نیاز به آسودگی خاطر، طمانینه و البته عصبانیت داشتیم. نمایش ما البته که کامل نبود ولی درست به هدف زدیم. فردا شب نیاز به گل های کمتری داریم و فقط باید سه گل بزنیم نه چهار گل؛ ولی فکر می کنم یوونتوس بتواند به ما گل بزند؛ پس هدف اصلی ما زدن 5 گل به این تیم است.»

 

 

1193682

 

 

پیغام برای هواداران:« از آنها می خواهم اگر تا دقیقه 80 گلی نزدیم، ورزشگاه را ترک نکنند. برابر پی اس جی همه کسانی که 5 دقیقه به پایان از ورزشگاه رفتند، ضرر کردند. تا پایان سعی خودمان را خواهیم کرد. برابر پاری سن ژرمن ثابت شد که بارسا می تواند دست به کارهای تاریخی بزند. تا دقیقه 95 می توان امیدوار بود. می توان در سه دقیقه سه گل زد و هر چیزی امکان پذیر است.»

 

جبران برابر یووه راحت تر از پی اس جی:« شک ندارم که فردا در لحظاتی از بازی نتیجه به گونه ای خواهد بود که حکم به صعود ما به نیمه نهایی می دهد.اگر گل اول را بزنیم، گل دوم را نوکمپ خواهد زد و گل سوم به خودی خود خواهد آمد.

نیاز به ارائه یک بازی کامل نیست و فقط باید فرصت های زیاد خلق کرده و از آنها به درستی استفاده کرد. چیزی برای از دست دادن نداریم و تنها گزینه پیش روی ما حمله و حمله  و تداوم آن است.

یوونتوس از حالا خود را در نیمه نهایی می بیند؛ ولی به کمک هواداران باید شکست بازی رفت را برگردانیم. ترجیح می دادم فاصله بین دو بازی یک ماه می باشد و برای تعطیلات همراه بازیکنان حتی به مالدیو هم می رفتم تا از لحاظ روحی شرایط را بهتر کنم؛ ولی ماه آوریل ماه پرترافیکی است و وقتی برای استراحت نداریم. فردا گزینه ای جز ریسک کردن پیش روی ما نیست و امیدوارم برنامه های مان جواب بدهد.»

دیدگاه‌ها