کد خبر : 1409617 | 29 فروردين 1396 ساعت 17:35 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با آ.اس

مدیر سابق یووه: بارسلونا از حالا حذف شده است

لوچانو موجی بر خلاف جو ایجاد شده در بارسلونا معتقد است که یوونتوس هرگز با اختلاف 4 گل از بارسا شکست نخواهد خورد.

مدیر سابق یووه: بارسلونا از حالا حذف شده است

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو موجی که پیشتر رییس باشگاه یوونتوس بود، به خاطر تبانی در سری A از سمت خود برکنار شد. او اکنون درباره دیدار رفت یوونتوس و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است که با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم ایتالیایی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید.

 

 

1193704

 

 

موجی گفت:« انتظار بازی خوبی از یوونتوس داشتم. بارسلونا برابر مالاگا بازی خوبی به نمایش نگذاشت. لیونل مسی در دوران اوج قرار ندارد. بازی‌های حذفی قابل پیش‌بینی نیست و اگر بارسلونا امشب همچون دیدار تورین ظاهر شود نمی‌تواند نتیجه لازم را برای صعود کسب کند.

مشکل اصلی بارسلونا این است که سرمربی ندارد. انریکه چندی پیش گفت که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد. گویی اتفاقی نیفتاده است. این تیم بی‌هدف و بی‌انگیزه بازی می‌کند. ایده و قدرتی ندارد که این موضوع در میدان قابل توجه است. در میانه میدان از سه مهاجم بارسلونا حمایت نمی‌شود. در خط دفاعی نیز بارسا خوب بازی نمی‌کند.

 

رییس پیشین یوونتوس در مورد احتمال تکرار معجزه نوکمپ گفت:« مقابل یوونتوس غیرممکن است که بارسا دست به معجزه بزند. دفاع یوونتوس خیلی قوی است. یوونتوس در صورت پیروزی گام بزرگی برداشته است اما هنوز نیمه نهایی باقی مانده است. اگر با قرعه رئال مادرید روبه‌رو شود، کار سختی برای صعود به فینال خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها