کد خبر : 1409699 | 30 فروردين 1396 ساعت 09:29 | 60.5K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: داور در سطح این دیدار نبود

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید و صحنه های مشکوک داوری، از فیفا درخواست کرد هر چه سریعتر سیستم ویدیو چک را پیاده سازی کند.

آنچلوتی: داور در سطح این دیدار نبود

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته با هت تریک رونالدو و یک گل از آسنسیو موفق شد 4-2 پیروز میدان شود و به دور بعد صعود کند. با این حال، چندین صحنه مشکوک داوری در طول بازی رخ داد که روی نتیجه بازی نیز تاثیر مستقیم داشت.  آنچلوتی که در کنفرانس خبری به شدت عصبانی بود، از فیفا درخواست کرد هر چه سریعتر ویدیوچک را وارد فوتبال کند.

 

1193829

 

 

او گفت:" عملکرد داور از ما هم بدتر بود. می‌دانم که فوتبال است و چنین چیزهایی رخ می‌دهد ولی نه این گونه اشتباهات. ما فکر همه چیز را برای این بازی کرده بودیم به جز داور. خیلی بد شد زیرا بازی فوق العاده ای را دیدیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آنها بهتر از این نمی‌توانستند ظاهر شوند ولی همانطور که باید می‌شد پیش رفت.

فکر نمی‌کنم رئال مادرید تاثیری روی داور داشته باشد. داوران در بازی امشب کاملا در اشتباه بودند. من هیچگاه موافق ویدیو چک نبودم ولی باید بگویم که ضروری است. شما نمی‌توانید با داوری یک قرعه نیمه نهایی چمپیونزلیگ را مشخص کنید. من با زیدان پس از بازی صحبت کردم و او هم موافق بود که عملکرد داور خیلی ضعیف بود. نباید در این سطح چنین اتفاقاتی رخ دهد و امیدوارم با تکنولوژی به داورها کمک شود."

دیدگاه‌ها