کد خبر : 1409700 | 30 فروردين 1396 ساعت 09:46 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال: داور از ما دزدی کرد!

آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بایرن مونیخ، از تصمیمات جنجالی داور در دیدار شب گذشته تیمش مقابل رئال مادرید ابراز ناراحتی کرد.​​​​​​​

ویدال: داور از ما دزدی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شد، در شرایطی که بایرن 2-1 از حریف پیش بود، داور با دادن یک کارت زرد اشتباه به ویدال، او را از زمین اخراج کرد.

 

با 10 نفره شدن بایرن، رئالی ها بر بازی مسلط شدند و توانستند سه بار دیگر به گل برسند که حداقل یکی از آنها آفساید بود.

 

ویدال به خبرنگاران گفت:" وقتی دو تیم بزرگ در چنین دیداری در لیگ قهرمانان مقابل هم قرار می گیرند، نباید چنین دزدی رخ بدهد.  وقتی رئال ترسید، داور نمایشش را آغاز کرد. خیلی احساس می کنیم که از ما دزدی شده و شاید شما کمی تعجب کنید.

 

 او اشتباهات زیادی داشت و ما را از چمپیونزلیگ حذف کرد. وقتی داور اینطور شما را شرمسار می کند، پذیرفتن آن خیلی دشوار است. این اتفاق من را خیلی عصبانی کرد."

 

 

1193830

 

 

در حالی که اشتباهات داوری این دیدار باعث شد تا گروهی بار دیگر خواستار استفاده از تکنولوژی ویدئویی در داوری شدند اما تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی بایرن، راه حل ساده تری برای این موضوع دارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" مسئله استفاده از ویدئو مطرح نیست. باید از داوران باکیفیت استفاده کرد. داور اشتباهاتی داشت که در سطح لیگ قهرمانان نبود."

دیدگاه‌ها