کد خبر : 1409752 | 30 فروردين 1396 ساعت 11:45 | 60.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش های توئیتری به داوری دیدار رئال-بایرن

در هر دو دیدار رفت و برگشت بایرن و رئال در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، تصمیمات داوری تا اندازه ای به سود رئالی ها بود و همین مسئله واکنش های زیادی را در توئیتر به همراه داشت.​​​​​​​

واکنش های توئیتری به داوری دیدار رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، رئال در مجموع دو دیدار موفق شد با نتیجه 6-3 بایرن را شکست بدهد و رونالدو با زدن 5 گل تیمش، دو دیدار خاطره انگیز را پشت سر گذاشت اما احتمالا خیلی ها دیدار برگشت را با اشتباهات داوری، از جمله اخراج اشتباه آرتورو ویدال و سه گل آفساید (گل دوم بایرن و گل های دوم و سوم رئال) به یاد خواهند آورد. همین مسئله باعث شد تا در توئیتر، گروهی تصمیمات داوری را به سود رئال بدانند و یوفا را به جانبداری از این تیم متهم کنند. تعدادی از این توئیت ها را در ادامه می خوانید:

 

کارت قرمز اشتباه و دو گل آفساید! داور تصمیم گرفت که چه تیمی صعود کند.  یک اتفاق بی شرمانه و این اتفاق نباید تکرار شود! همه ما اشتباه می کنیم اما نه اینطور!!!

یان آرنه ریسه

 

ویدال چه بد اخراج شد. زودتر به توپ رسید و خطایی مرتکب نشد. خیلی از داوران زمانی که لازم نیست، وارد عمل می شوند. همه کور هستند.

کلودیو براوو

 

یوفا تمام تلاشش را کرد تا رئال مادرید به نیمه نهایی برسد؛ بعد از اینکه مشخص شد برای تیم اول شان، بارسا، کاری نمی شود کرد.

Footy Humour

 

یوفا دو کودک اسپانیایی دارد که اسم های شان رئال مادرید و بارسلوناست.

FutbolOzil

 

چرا یوفا هر فصل فینال چمپیونزلیگ را بین بارسا و رئال برگزار نمی کند؛ به جای اینکه این همه بازی بی معنی تبانی شده برگزار کند؟

annithmufc

 

1193862

 

 

اگر بارسا و رئال در خطر باشند، نگران نباشید زیرا آفساید یک متری در واقع آفساید نیست!

SilkyWilshere
 

 

پنالتی اتلتیکو، گل آفساید رئال مادرید+ کارت قرمز، سه پنالتی بارسا+ کارت قرمز، یوفا اسپانیایی است.

amdesizzling

 

داوران قبلا به بارسا کمک کردند و حالا به رئال. از یوفا تقاضا می کنم تا فینال چمپیونزلیگ را تنها بین بارسا و رئال برگزار کند. متشکرم.

azam_usama

 

تبریک به یوفا که چنین هدیه ای به رئال داد. یکی از بدترین داوری هایی که تا به حال دیدم.

Ktpearie

 

یوفا تنها باید در ابتدای فصل از بارسا و رئال بخواهد که در فینال حضور پیدا کنند. این جوری وقت خیلی ها هدر نمی رود.

Simms91

 

هر سال رئال مادرید از کمک های داور سود می برد و امشب هم بازیکن حریف را اخراج کرد و یک گل آفساید را پذیرفت. خوب کار کردی یوفا!

joeyjoe999

دیدگاه‌ها