کد خبر : 1409796 | 30 فروردين 1396 ساعت 15:10 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش در نقش یک پرستار بچه

6 گزینه مطلوب برای هدایت بارسلونا

کمتر از دو ماه پیش لوئیس انریکه اعلام کرد که در انتهای فصل از هدایت بارسا کنار خواهد رفت.

6 گزینه مطلوب برای هدایت بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تری گیبسون، کارشناس سرشناس Sky Sports، در یادداشتی گزینه‌های مطلوب برای هدایت بارسلونا را ذکر کرد.

نکته‌ی جالب لیست گیبسون اشاره به نام کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران، است. او از مرد پرتغالی به عنوان یک اشتباه برای مربیگری لوس بلانکوس نام می‌برد. همچنین، وی معتقد است بارسا باید برخوردی رئالیستی در انتخاب سرمربی فصل آینده‌ی خود داشته باشد.

 

 

1186987

 


به نظر وی سه گزینه‌ ی محتمل برای هدایت بارسلونا عبارتند از: گواردیولا، کونته و کلوپ. گیبسون می‌گوید:« به نظر من انتخاب سرمربی کار دشواری است و ممکن است لیست من خیلی‌ها را متعجب کند.»


این کارشناس فوتبال ادامه می‌دهد:« بارسلونا به یک رهبر نیاز دارد، کسی که وقتی در باشگاه در حال قدم زدن است، احترام اعضای باشگاه را برانگیزد.
زمانی رئال مادرید این مشکل را داشت. یک دوره ای بود که به نظر می رسید رئال مادرید مربیانی انتخاب می کند که بیشتر نیاز است یک پرستار بچه باشند تا یک سرمربی مقتدر. مربیانی مثل : خوان د‌ِراموس، کارلوس کی‌روش، واندرلی لوکزامبورگو و ...»

 

گیبسون گزینه‌ی اول هدایت بارسا را پپ گواردیولا می‌داند و معتقد است که اگر او جواب تلفن را نداد باید به سراغ گزینه‌ی دوم، یعنی یورگن کلوپ، رفت.
گزینه‌ی سوم گیبسون هم کسی نیست جز آنتونیو کونته. با این حال، وی معتقد است در این برخورد رئالیستی و غیراحساسی با انتخاب سرمربی باید به سراغ گزینه‌های بعدی رفت و نباید مایوس شد.
وی از میشل لادروپ، لورن بلان و لئوناردو ژاردیم، به عنوان دیگر گزینه‌های مناسب نام می‌برد.

 

دیدگاه‌ها