کد خبر : 1409814 | 30 فروردين 1396 ساعت 16:03 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

مسیر متفاوت سپاهان و ذوب آهن برای رتبه چهارم

زرد و سبزهای اصفهان با دو مسیر متفاوت رویای حضور در آسیا و کسب رتبه چهارم را دنبال می کنند.

مسیر متفاوت سپاهان و ذوب آهن برای رتبه چهارم

 

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف 4 امتیازی دو نماینده اصفهان با دیگر مدعیان کسب رتبه چهارم باعث شده تا این دو تیم با توجه به سه بازی باقی مانده تا پایان لیگ، شانس های اصلی کسب این رتبه باشند. در این مسیر اما ذوب آهن اصفهان که تفاضل گل بهتری نسبت به رقیب خود دارد، شرایط بهتری دارد و با توجه به بازی های پیش روی این تیم، شانس شاگردان حسینی بیشتر از زردهای اصفهانی خواهد بود.


ذوب آهن روز پنجشنبه به مصاف ماشین سازی خواهد رفت که در انتهای جدول حضور دارد و سقوط این تیم قطعی است. ذوبی ها هفته آینده برابر پرسپولیسی قرار می گیرند که قهرمانی این تیم قطعی شده و در دیدار رفت نیز برابر ذوب آهن شکست خورده است. آخرین بازی ذوبی ها در لیگ شانزدهم در مشهد برابر پدیده خواهد بود که به نظر می رسد این دیدار نیز با تیم کم انگیزه ی مشهدی، دیدار دشواری نخواهد بود.


سپاهان اما برخلاف ذوب آهن بازی های سختی دارد. شاگردان کرانچار روز پنجشنبه در قم برابر تیم مرفاوی قرار می گیرند که برای بقا می جنگد. شاگردان کرانچار در هفته ماقبل پایانی برابر تراکتورسازی قرار می گیرند که برای رتبه دوم رقابت سختی با استقلال دارد و با تمام انگیزه وارد زمین خواهد شد. آخرین بازی سپاهان در لیگ شانزدهم در ورزشگاه آزادی برابر استقلال خواهد بود تا فصل برای زردهای اصفهانی به سخت ترین شکل ممکن به پایان برسد.


حریفان دو تیم اصفهانی در سه بازی آینده نشان می دهد که شانس ذوب آهن برای حضور در رتبه چهارم و زنده نگه داشتن شانس حضور در آسیا از حریف زردپوش بیشتر است.

دیدگاه‌ها