کد خبر : 1409963 | 31 فروردين 1396 ساعت 01:50 | 102.8K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: تا سال ها نیمه اول تورین را از یاد نمی برم

بارسلونا امشب با توقف برابر یوونتوس از لیگ قهرمانان کنار رفت تا دست لوئیس انریکه در آخرین سال حضورش در بارسا از این جام کوتاه بماند.

انریکه: تا سال ها نیمه اول تورین را از یاد نمی برم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب به 4 گل نیاز داشت تا یوونتوس را حذف کند؛ ولی ایتالیایی ها قابل مقایسه با پاری سن ژرمن نبودند و با شخصیتی بالا، حکم به حذف بارسا دادند.

 

 

1194078

 

 

انریکه در پایان بازی گفت:« امشب هر دو تیم چهره ای هجومی داشتند؛ حتی یوونتوس. ما برای نیاز به گل حمله می کردیم و یوونتوس نیز برای عقب راندن ما.

یووه بیش از آنچه تصور می کردیم روی دروازه ما خطرساز شد ولی نه ما و نه آنها نتوانستیم گلزنی کنیم. تلاش بازیکنانم را می ستایم و معتقدم پیروزی ما می توانست نتیجه منصفانه تری باشد.

امشب 14 شوت به سمت دروازه داشتیم که هیچکدام در چارچوب نبودند. سعی در ارائه بازی ریسکی داشتیم و تلاش زیادی برای گلزنی کردیم ولی توپ نمی خواست وارد دروازه شود.»

 

حذف از لیگ قهرمانان:« تاوان نیمه اول بسیار ضعیف مان در بازی رفت را به سختی پس دادیم. من تا سال ها نیمه اول تورین را از یاد نخواهم برد.

امشب تک تک بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و به تیمم افتخار می کنم. حالا برای قهرمانی لالیگا خواهیم جنگید و یکشنبه دوئل مستقیم با صدرنشین، فرصت خوبی برای کاهش فاصله خواهد بود.»

دیدگاه‌ها