کد خبر : 1409998 | 31 فروردين 1396 ساعت 11:33 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - اندرلخت

دو تیم منچستریونایتد و اندرلخت، امشب در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - اندرلخت

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در حالی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که بازی رفت با تساوی 1-1 به پایان رسیده و هر دو تیم با شکست رقیبان در دیدار بعدشان، با روحیه بسیار خوبی پا به این بازی خواهند گذاشت. یونایتد در دیدار قبلی خود، روز یکشنبه موفق شد 2-0 چلسی صدرنشین را شکست داده و حالا تیم مورینیو روحیه بسیار خوبی کسب کرده که هم در لیگ برتر و هم در لیگ اروپا به دنبال موفقیت باشد.

 

1193397

 

 

هدف شیاطین سرخ در لیگ برتر، کسب سهمیه است که با توجه به بازی معوقه شان می‌توانند اختلافشان را با تیم چهارم جدول یعنی سیتی به 1 امتیاز کاهش دهند و در صورت لغزش شاگردان گواردیولا، سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کنند. همچنین آنها در لیگ اروپا نیز برای قهرمانی تلاش می‌کنند تا از طریق قهرمانی در این رقابت ها نیز صعودشان به چمپیونزلیگ قطعی شود.

 

بهترین برد شیاطین سرخ مقابل یک تیم بلژیکی به سال 1956 بازمی‌گردد، جایی که آنها موفق شدند 10-0 حریف خود را شکست دهند. همچنین یونایتد در هر 4 بازی اخیر خانگی اش مقابل تیم های بلژیکی (که 3 بازی مقابل اندرلخت بود) موفق به کسب پیروزی شده، 21 گل زده و تنها 2 گل دریافت کرده است. حال باید دید که مورینیو تیمش را برای بازی برگشت چگونه آماده کرده و آیا آنها می‌توانند در خانه به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کنند یا نه.

 

ترکیب احتمالی:

 

1194132

دیدگاه‌ها