کد خبر : 1410129 | 31 فروردين 1396 ساعت 20:16 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

مرفاوی: نتایج امروز امیدوارمان کرد

سرمربی صبای قم امیدوار است در دو بازی آینده نتیجه بگیرند و در لیگ برتر بمانند.

مرفاوی: نتایج امروز امیدوارمان کرد

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از مسابقه با سپاهان گفت: با تیم با کیفیتی بازی کردیم؛ سپاهان از نظر مهره و فنی تیم توانمندی است؛ در شروع بازی نمایش پایاپایی داشتیم و حتی در 25 دقیقه ابتدایی بهتر بودیم اما در ادامه شرایط آنها تغییر کرد؛ شاید سپاهان مالکیت را بیشتر داشت ولی ما هم پا به پای آنها کار کردیم.

 

او ادامه داد: دروازه‌بان ما در نیمه اول اصلا زمین نخورد و فقط با یک اشتباه روی کرنر و مثل هفته گذشته که یارگیری اشتباه بود، روی پنالتی دروازه ما باز شد؛ سعی کردیم نتیجه را جبران کنیم ولی ضد حملات آنها نیز قوی بود و باید به این موضوع نیز توجه می‌کردیم.


سرمربی صبای قم اضافه کرد: سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و از حداقل موقعیت‌ها به گل برسیم ولی نفراتی که باید کارساز می‌بودند آن کارایی همیشگی را نداشتند؛ تیم ما به دلیل بازی با استقلال کمی خسته بود و یک روز دیرتر از سپاهان بازی داشتیم و به نظرم امروز از لحاظ بدنی خسته بودیم اما با این حال بازیکنانم کم نگذاشتند و تا لحظه آخر برابر تیمی که قدرتمند است، دویدند.


مرفاوی با بیان اینکه تعویضی‌های سپاهان بهتر از نفرات قبلی بود، گفت: امیدوار هستیم با نتایج امروز ان‌شاالله در دو بازی آینده شرایطمان را تغییر دهیم و نتایج بهتری کسب کنیم تا در لیگ بمانیم.


او درمورد دو پنالتی مشابه در دو بازی اخیر به ضرر تیم‌اش عنوان کرد: دروازه‌بان ما توانمند است ولی موقعیتی هم سپاهان نداشت و روی یک پنالتی گل خوردیم؛ شاید بازیکن ما به خاطر عدم تمرکز آن کار را کرد؛ باید به آینده امیدوار باشیم تا بتوانیم در دو هفته آینده نتیجه خوبی بگیریم.


سرمربی صبای قم درباره غیبت بازیکنان صبا گفت: سه بازیکن تاثیر گذار ما از جمله عنایتی و عمران‌زاده نبودند و اگر مهران امیری بود، چپاروف و نویدکیا مثل امروز کار نمی‌کردند؛ سپاهان می‌خواست ما را به جلو بکشد تا از بازیکنان سرعتی خود استفاده کند که به همین دلیل شرایط سخت شد؛ سپاهان  هم تیم با تجربه‌ای است و می‌تواند به این شکل حمله کند.


مرفاوی ابراز کرد: امیدوار به کسب نتیجه در دو مسابقه پیش رو هستیم تا ان‌شاالله در لیگ بمانیم.

دیدگاه‌ها