کد خبر : 1410493 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 14:58 | 40.8K بازدید | 1 دیدگاه

در نشست خبری ال کلاسیکو

زیدان: به هیچ وجه نباید فریب این بارسلونا را خورد

فردا در سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید میزبان بارسلونا خواهد بود و در صورت کسب پیروزی، تقریبا مسیر خود برای قهرمانی را هموار خواهد کرد.

زیدان: به هیچ وجه نباید فریب این بارسلونا را خورد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط دو تیم کاملا متفاوت است. رئال پس از حذف بایرن و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، تیمی با روحیه است ولی بارسا پس از حذف شدن توسط یوونتوس، از شرایط ذهنی مناسبی برخوردار نیست.

 

 

1192814

 

 

 

زیدان، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« به اینگونه بازی های مهم عادت داریم. این هم یک بازی حساس دیگر برای ما محسوب می شود. خیلی از بازیکنان خسته هستند ولی در عوض، انگیزه و شوق فراوانی برای حضور در این مسابقه و ادامه روند پیروزی های مان دارند.

طبیعی است که روی هر دو تیم فشار زیادی باشد. فردا ما و هواداران باید بی نقص و کامل عمل کنیم. در ال کلاسیکو باید 100 درصد توان تان را برای پیروزی بگذارید. فشاری که روی ماست، فشاری منفی نیست و برعکس، به ما انگیزه می دهد.

به خودمان و کاری که تاکنون انجام داده و خواهیم داد، ایمان داریم. در زمین خودمان بازی داریم و به کمک هواداران فقط روی پیروزی تمرکز کرده ایم. تحت هیچ شرایطی هم در باد پیروزی بر بایرن مونیخ نخوابیده ایم.»

 

پیروزی در ال کلاسیکو=قهرمانی:« به هیچ عنوان چنین نیست. برد در ال کلاسیکو به معنای هیچ چیز نیست چون 6 بازی دیگر پیش رو خواهیم داشت که همگی بازی های دشواری هستند.»

 

 

1194183

 

 

گرت بیل:« او امروز به خوبی تمرین کرد و فردا با ما خواهد بود. اینکه از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر، هنوز مشخص نیست.»

 

رئال، شانس اول برد:« این بازی 50-50 است و حتی اگر در رسانه ها ما شانس اول برد معرفی شده ایم، خودم چنین اعتقادی ندارم با این حال باید بگویم که بدون شک فردا برای کسب پیروزی پای به میدان خواهیم گذاشت.»

 

اولین تجربه مربیگری ال کلاسیکو در برنابئو:« این بازی همیشه یک بازی خاص است مثل دربی و با دیگر بازی ها متفاوت است ولی ما مثل همیشه برای سه امتیاز وارد زمین می شویم. وقتی داور سوت آغاز را بزند، همه پیش داوری ها فراموش شده و یک چالش جدید شروع می شود.»

 

مارسلو:« او یک بازیکن کامل است و در زمین به همه بازیکنان انرژی مثبت می دهد. از لحاظ شخصیتی نیز نمره او 20 است. حضور مارسلو در تیم یک غنیمت است و با شوخی های خودش، همیشه فضای رختکن را شاد نگاه می دارد.»

 

 

1191671

 

 

نیمار:« نمی دانم و برایم مهم نیست که محرومیت او بخشیده خواهد شد یا خیر. در مورد منصفانه بودن محرومیتش نیز چیزی برای گفتن ندارم.»

 

حذف بارسا از لیگ قهرمانان:« بعید می دانم این مساله روی بازیکنان بارسا تاثیری گذاشته باشد.

اگر به این فکر کنیم که روحیه بارسا پایین است، اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم. بارسا یک تیم بسیار خوب است و در هر لحظه می تواند ما را با دردسر مواجه کند. آنها تا به اینجا ثابت کرده اند که چه تیم با کیفیتی هستند.

فکر هم نمی کنم بارسلونا تحت تاثیر جو برنابئو قرار بگیرد چون بازیکنانی حرفه ای دارد. ما باید بازی خودمان را انجام داده و به هیچ وجه فریب این بارسلونا را نخوریم.»

دیدگاه‌ها