کد خبر : 1410507 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 16:44 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

لشگر ذوب آهن برای مصاف با نائب قهرمان آسیا

شاگردان مجتبی حسینی پس از پشت سر گذاشتن دو پیروزی شیرین و گذر از بحران، در زمان مناسبی باید مقابل العین نائب قهرمان آسیا قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب آهن که پس از سپری کردن یک دوره درخشان با مجتبی حسینی، وارد بحران شده بود، سرانجام با پیروزی مقابل بنیادکار موفق شد به روند قبلی خود بازگردد و آنها در حال حاضر هم در آسیا و هم در لیگ برتر نتایج درخشانی را به دست می آورند.


سبزپوشان اصفهانی که از هفته هیجدهم لیگ موفق به کسب پیروزی نشده بودند، سرانجام در هفته بیست و هفتم مقابل پیکان و در خانه این تیم به برتری رسیدند تا در لیگ هم شرایط خوبی داشته باشند. این تیم در هفته بیست و هشتم موفق به کسب پیروزی برابر ماشین سازی شد تا مدعی اول کسب رتبه چهارم لیگ شانزدهم باشد.


شاگردان مجتبی حسینی در آسیا اما روند موفقیت های خود را زودتر از لیگ شروع کردند و در شرایطی که با شکست مقابل الاهلی عربستان در ورزشگاه سلطان قابوس کشور عمان، شرایط برای صعود این تیم دشوار به نظر می رسید، با دو پیروزی در دو بازی رفت و برگشت مقابل بنیادکار ازبکستان موفق شدند همراه با الاهلی عربستان و العین امارات، به عنوان مدعی جدی برای صعود مطرح شوند.

 

1194595


سبزپوشان اصفهانی در شرایطی میزبانی العین را در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بر عهده خواهند داشت، که دیدار رفت دو تیم در امارات با تساوی یک بر یک خاتمه یافته است؛ دیداری که ذوب آهن با نمایش دفاعی منسجم و استفاده اقتصادی از حملات خود موفق شد با یک امتیاز امارات را ترک کند. 


سال گذشته نیز دو تیم در مرحله یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رو در روی هم قرار گرفتند و در شرایطی که بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر یک خاتمه یافته بود، در دیدار برگشت تیم العین در فولادشهر موفق به کسب پیروزی 2 بر صفر شد تا به مرحله بعدی مسابقات راه یابد. آنها در نهایت توانستند به فینال مسابقات راه یابند، اما در فینال نتوانستند از پس نماینده کره جنوبی برآیند و به مقام نائب قهرمانی بسنده کردند.


نزدیک به یک سال از شکست تیم ذوب آهن در مقابل العین می گذرد؛ این تیم حالا باید در شرایطی به مصاف نماینده امارات برود که با یک امتیاز بالاتر از آنها، رتبه دوم را به خود اختصاص داده و کسب پیروزی در این دیدار می تواند به منزله تضمین صعود آنها به مرحله بعدی باشد.


سبزپوشان اصفهانی روزسه شنبه و از ساعت 20:30 دقیقه میزبان تیم الهلال خواهند بود و با توجه به رایگان اعلام شدن تماشای این دیدار انتظار می رود تیم ذوب آهن بتواند نمایش خوبی مقابل حریف قدرتمند خود داشته باشد.

دیدگاه‌ها