کد خبر : 1410520 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 17:28 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

استرس نداریم اما بازی حساس است

سالاری: ساسان به نفت نزند بعد 6 گل بزند!

گلر تیم صنعت نفت آبادان در رویارویی با سایپا توانست بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد.

سالاری: ساسان به نفت نزند بعد 6 گل بزند!

به گزارش "ورزش سه"، ناصر سالاری بازی سایپا را دیداری سخت و حساس می‌داند و در این رابطه گفت: بازی با سایپا به دلیل نزدیکی امتیازات تیم‌های پایین جدولی یکی از حساس‌ترین رقابت‌های ما در این فصل بود که با بردمان در این بازی توانستیم به طور کامل از منطقه خطر دور شویم.


وی درباره دیدار با فولاد گفت: بازی با فولاد هم به مانند دیدار با سایپا سخت است آنها جز تیم‌های خوب فوتبال ایران‌اند و با جوانگرایی که امسال انجام داده‌اند به خواسته‌هایشان رسیده‌اند. این دیدار از نظر امتیازی و سقوط به رتبه پایین‌تر از استرس و نگرانی کمتری بهره می‌برد اما هم ما و هم فولادی‌ها دوست داریم که در روزهای پایانی لیگ را با رتبه خوبی به پایان برسانیم.
او در خصوص عملکرد صنعت افزود: صنعت جز تیم‌هایی است که در نیم فصل دوم جز 8 تیمی است که نتایج خوبی گرفته است. اگرچه نیم فصل اول هم نتایج خوبی داشته اما در نیم فصل دوم به طبع بهتر ظاهر شده است و امیدوارم این نتایج خوب تا روزهای پایانی تداوم داشته باشد.

 

ساسان انصاری در این دیدار به دنبال افزایش فاصله خود با مهدی طارمی است که دروازه‌بان صنعت در این خصوص می‌گوید: تمام فورواردها در اکثر بازی‌هایشان به دنبال گلزنی هستند ساسان هم همین‌طور اما امیدوارم او در این بازی گلزنی نکند و در بازی بعدی 5، 6 گل به ثمر برساند! اگرچه باید بگویم که او با توجه به بازی‌هایی که انجام داده آمار فوق‌العاده‌ای از خود در گلزنی به جای گذاشته است.

 

گلر صنعت در نیم فصل اول در تیم پارس جنوبی جم حضور داشته و اکنون این تیم در صدرجدول لیگ دسته اول قرار دارد و سالاری در این خصوص می‌گوید: واقعا از اینکه پارس در صدر قرار گرفته خوشحالم. هیچ وقت نمی‌توانم فراموش کنم که آقای تارتار برای پیشرفتم و بازگشتم به فوتبال و حضورم در لیگ‌برتر چقدر زحمت کشیده است. این تیم واقعا شأن و شخصیت لیگ‌برتری را از ابتدا در خود داشت و حالا که به این مهم دست پیدا کرده است احساس خوبی دارم. امیدوارم آنها هم در این دو بازی پایانی به مانند صنعت نتایج خوبی را کسب کنند.

دیدگاه‌ها