کد خبر : 1410655 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 11:30 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی ایران را به دوست خوبم برانکو تبریک می گویم

واکنش مربی العین به مشکلات ایران و عربستان

سرمربی کروات العین در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن از حریف اصفهانی به عنوان تیمی منسجم و باهوش یاد کرد.

واکنش مربی العین به مشکلات ایران و عربستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ذوب آهن و العین در حالی فرداشب در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند که در بازی رفت جدال آنها با تساوی 1-1 به پایان رسید و حالا هر دو تیم برای صعود نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارند.


زوران مامیچ سرمربی العین در نشست خبری پیش از بازی گفت:« در جدال رفت مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. ذوب‌آهن تیمی بسیار منسجم و بابرنامه است که فوتبال فشرده‌ای را به نمایش می‌گذارد».


او ادامه داد:« بازیکن پیشروی ذوب‌آهن بسیار با کیفیت هستند. بازیکنان شماره‌ 10، 11 و 30 این تیم بسیار باکیفیت عمل می‌کنند. این نفرات بسیار خوب هستند و نباید اجازه بدهیم ابتکار عمل را در دست بگیرند. در دیدار رفت به تساوی دست یافتیم اما تلاش می‌کنیم در بازی فردا پیروز شویم. فردا یکی از بازیکنان‌مان را در خط میانی در اختیار نداریم، اما با تلاش سایر نفرات با تمام قوا در زمین حاضر می‌شویم. امیدوارم مقابل ذوب‌آهن، بازی خوبی را ارائه کنیم».


سرمربی کروات العین در پاسخ به سئوالی مبنی بر غیبت ستاره میانی این تیم به خاطر مشکلات سیاسی تصریح کرد:« شما خودتان این مشکلات را بهتر از من می‌دانید. من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم و الان بیشتر ترجیح می دهم راجع به مسائل فنی مصاف دو تیم حرف بزنم».


مامیچ در بخش پایانی صحبت هایش گفت: « من سال گذشته کیفیت زمین فولادشهر را دیدم، اما این مساله برای ما چندان اهمیت ندارد و مهمترین مساله برای ما حفظ تمرکزمان است که از اهمیت بالایی برخوردار است.آرزوی بهترین‌ها را برای شما دارم و امیدوارم با کسب امتیاز و نتیجه خوب از این بازی خارج شویم. در پایان باید به دوست خوبم برانکو ایوانکوویچ قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران را تبریک بگویم».

دیدگاه‌ها